Борис Марков, АТБ: в 2018 році відкриємо 100 нових магазинів

Борис Марков, АТБ: в 2018 році відкриємо 100 нових магазинів

14.11.2017 10:33
  1241
Ukrainian Retail Association

Голова ради директорів і генеральний директор корпорації АТБ про результати компанії в 2017 році, ситуації на ринку продуктового рітейлу, впровадженні нового формату магазинів і найближчих планах рітейлера.

Керівник найбільшої в Україні мережі дискаунтерів АТБ Борис Марков розповів про розвиток компанії в інтерв’ю виданню Бізнес. RAU наводить ключові тези його інтерв’ю.

Про результати 2017 року

Підсумки діяльності групи компаній АТБ в поточному році можна назвати позитивними. Нам вдалося реалізувати ряд великих проектів: це і придбання складських об’єктів в Києві та Львові для створення власних розподільчих центрів, і відкриття магазинів в новому дизайні, і активний розвиток торговельної мережі АТБ в нових регіонах – в Західній і Південній Україні.

З початку року АТБ відкрила 62 нових дискаунтера, 29 з яких – в Західній Україні.

Станом на початок листопада торгова мережа нараховує 894 магазини в 231 населеному пункті в 22 областях України.

Про тенденції на українському ринку

В основному зберігаються тенденції, що намітилися ще в період кризи 2008 року. Головна з них – переорієнтація споживачів на дисконтні формати, в тому числі в продовольчому роздробі. У ситуації, що склалася ми не тільки не втратили покупців, а й змогли збільшити їх кількість.

Протягом останніх кількох років ми спостерігаємо збільшення кількості товарів в чеку.

Також підвищується середня вартість товару з урахуванням інфляції. Існує тенденція до деякого збільшення частки товарів середнього сегмента в товарообігу мережі АТБ.

Про фінансові результати і частку компанії на ринку

Товарообіг торгової мережі АТБ за січень – вересень 2017 року досяг 57,3 млрд грн з урахуванням ПДВ. Для порівняння: за весь 2016 рік цей показник становив 58,5 млрд грн з урахуванням ПДВ. Тобто фактично за дев’ять місяців 2017-го зроблений оборот всього минулого року.

Частка АТБ в обороті роздрібної торгівлі України в першому півріччі 2017 року становила 10,3%, виходячи з даних Держстату та АТБ-маркет.

Важливо відзначити, що зараз методика розрахунку обороту роздрібної торгівлі Держстату враховує виключно дані товарообігу підприємств, основним видом економічної діяльності яких є роздрібна торгівля.

Про плани розвитку мережі і логістичної інфраструктури

Компанія планує відкрити понад 100 нових магазинів в 2018 році. Поки ми зосередили увагу на областях, де наша присутність недостатня, – це західні області, Одеська область та Київ.

У нас одна з найбільших в Україні логістичних інфраструктур, в яку входять вісім сучасних мультитемпературних розподільчих центрів категорії «А» загальною площею 133 тис. кв. м. У 2017 році група компаній АТБ придбала два об’єкти в Києві та Львові для створення власних розподільчих центрів.

У планах на 2018 й – будівництво нового логістичного центру в Одесі з власними автоколонами для забезпечення південного регіону. Розподільчі центри у Львові та Одесі плануємо ввести в експлуатацію в 2018-2019 роках.

Про впровадження нового формату магазинів

Впровадження передових технологій та практик, що існують зараз в роздрібній торгівлі, – один з основоположних принципів розвитку торгової мережі АТБ. Відкриття подібних торгових точок – це не початок розвитку абсолютно нового формату магазинів, а лише оновлення діючої концепції дискаунтерів. Інвестиції, які корпорація АТБ направляє в створення магазинів в новій концепції, економічно виправдані.

Оновлені магазини – експериментальний майданчик, де впроваджені сучасні рішення в сфері роздрібної торгівлі, будівництва та енергозбереження.

У них встановлено холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, а також новітня система освітлення, побудована на базі LED-технологій. Застосовані при будівництві технології утеплення і рекуперації енергії скорочують на 70% витрати на опалення.

Ціни в оновлених магазинах залишилися колишніми. Єдина різниця – в реконструйованих магазинах розширено пропозицію товарів середнього і верхнього цінових сегментів – в межах 5-10% сегментного переліку.

Компанія не планує переглядати принципи ціноутворення ні в традиційних, ні в оновлених магазинах. У наступному році буде змінений дизайн приблизно 50 діючих АТБ. Частина нових об’єктів по всій Україні буде відповідати новій концепції.

Джерело: Бізнес

Читайте також – 

Як працює система логістики в мережі магазинів АТБ


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку