Bilobrov Dental Clinic: Завінірити існуючий бізнес і імплантувати інновації
Ярослав Білобров про те, за якими принципами працює Bilobrov Dental Clinic і чи складно вести бізнес у сфері стоматології в Україні.
Bilobrov Dental Clinic створена в 1999 році в місті Біла Церква. Іван Білобров – не тільки творець одного з кращих стоматологічних центрів України, а й батько двох дітей, які продовжили сімейну справу. У 2018 році Ярослав Іванович Білобров – амбітний новатор і хірург-імплантолог – відкриває ще одну стоматологічну клініку в Києві. Чим відрізняється Bilobrov Dental Clinic на Володимирській від всіх інших столичних стоматологій і як поєднувати здоров’я і бізнес, ділиться Ярослав Білобров.
– Опишіть вашу бізнес-модель? За якими принципами працює клініка Bilobrov?
– Для мене вибір правильної бізнес-моделі став важливим етапом при побудові бізнесу. Для хірурга-імплантолога, колись далекого від підприємництва – було нелегко. Я відштовхувався від своїх головних цінностей як фахівця:
-
- кожен відвідувач моєї клініки повинен бути здоровий;
- превентивні стоматологічні послуги також обов’язкові, як і вирішення екстрених питань, щоб кожен міг отримати гарантію – як заставу якісно наданої послуги;
- якість – це професіоналізм, безперервне навчання, кращі матеріали і технології;
- час – ще одна важлива цінність, яку розуміємо і акцентуємо увагу на максимальній швидкості надання послуг;
- ротова порожнина – не розглядається окремо, тільки в комплексі всього організму.
Завдання і питання розглядаємо цілісно, не вирішуємо точково, розуміючи, що вилікувавши образно один зуб – “завтра” до нас звернуться з наступним питанням. Це, до речі, теж одна з бізнес-моделей, але 100% не наша. Завжди озвучуємо повну картину і в команді з відвідувачем (пацієнтом) рухаємося. Ми партнери, які відкрито і чесно ведуть діалог.
Такий підхід до ведення бізнесу допоміг нам чітко визначити свою цільову аудиторію. Це переважно люди бізнесу і ті, хто так чи інакше стикається зі сферою мистецтва. Головне, що для наших “партнерів-відвідувачів” наші цінності так само близькі.
– Чи є у клініки спеціалізація? Які послуги ви надаєте?
– Здорові зуби, ясна, здоров’я в цілому – це основа краси. Зовнішній вигляд у нинішньому світі – один з ключових факторів успіху, багато хто приходять із запитом на “голлівудську посмішку”, але частіше шлях до краси ми починаємо з діагностик, професійних чисток і лікування. А вже після підбираємо варіанти чарівних посмішок, будь то відбілювання із використанням технології Beyond, установка вінірів, імплантів, установка брекет-систем, комбінацій може бути безліч – все залежить від кожної окремої ситуації. Звичайно ж, в клініці є фахівці з хірургії, ортодонтії, ортопедії та терапії.
– Вініри, імпланти – дуже популярні зараз, але чи завжди вони потрібні, чи є протипоказання?
– Естетика посмішок – дійсно тренд. Як лікар, скажу, що все дуже індивідуально, конкретна ситуація вимагає особливого підходу. Обов’язкова первинна консультація у фахівця.
У моїй клініці я консультую кожного відвідувача, підбираючи і направляючи його до конкретного фахівця, або ж якщо питання в моїй зоні відповідальності – вирішую я.
Для мене важлива якість і високий рівень надання послуг. Особлива педантичність в питанні сервісу – невід’ємний елемент успіху бізнесу, партнерських взаємин.
– Стоматологія – це боляче?
– В нашій клініці ні, Нові технології та препарати дозволяють проводити маніпуляції зі спеціальним наркозом. Під час сну вирішуємо всілякі питання, “прокидаючись” наш відвідувач відчуває і бачить тільки бажаний результат. Мрії про красиву і здорову посмішку стають дійсністю.
– Наскільки складно вести бізнес у сфері медицини в Україні?
– Бізнес і медицина в Україні більш ніж реальна комбінація для успіху. Багато що в цих сферах перетинається: складні ситуації і питання, як в будь-якому бізнесі, так і в медицині, вимагають найвищого рівня професіоналізму, відповідальності і прийняття рішень. Україна – країна можливостей, ми робимо перші кроки на світовій арені бізнесу, але медицина, особливо стоматологія, вже зарекомендувала себе. Саме тому в нашу клініку звертаються за високоякісних послугами з Європи, Америки.
За 10 років стоматологічної практики та майже 20 років нашого сімейного бізнесу, я переконався, що запорука успіху – це якість послуг рівня “шедевр”, професіоналізм, постійний розвиток і партнерські взаємини.
У світі конкуренції кожен вибирає свій варіант ведення бізнесу: «рожевий» океан, де прагнуть перемогти конкурентів, або ж «блакитний» – розвиток бізнесу за своїми чіткими певними цінностями.
Матеріал публікується на правах реклами