Мережа бутиків косметики Beyond: в новий рік – в новому форматі
Бутіки корейської косметики Beyond змінюють формат, – перетворюючись з моно- в мультибрендові.
Вже до лютого майбутнього року до вивіски Beyond додасться приставка Nature Smart, що дозволить значно розширити асортимент бутиків. Нагадаємо, що починаючи з 2014 року в мережі бутиків Beyond можна було придбати товари виключно торгової марки Beyond, відповідно, стратегія розвитку була монобрендовою. Незважаючи на глибоку консервативність даної стратегії, бренд стрімко завойовував шанувальників. За майже чотири роки існування в Україні компанія обслужила більш ніж 500 000 клієнтів.
Нова концепція Nature Smart в першу чергу має на увазі розширення асортименту. Так, бутики Beyond вже сьогодні розширюють асортиментну сітку, поповнюючись товарами компанії LG Household & Care. Зокрема, за рахунок товарів LG розширилася категорія по догляду за тілом і волоссям. Більш того, в мережі тепер представлені бренди секції «люкс», такі як Isa Knox, Sooryehan, Lacvert і засоби марки CNP Laboratory з категорії аптечної косметики або «космецевтіки». І в майбутньому планується ще більш глобальне розширення асортименту магазинів продукцією концерну LG, зокрема, світовими косметичними брендами О HUI, Belif.
«Раніше ми бачили Beyond в форматі монобренду і досить успішно реалізовували цю стратегію, забезпечуючи лояльність споживачів, – коментує зміни в мережі представник компанії, що володіє брендом Beyond. – Але прийшов час змінюватися, і ми прийняли рішення переформатуватися в мультибренд. Вибір непростий, тому що не існує універсальних стратегій управління брендами, але змінюватися життєво необхідно. Почасти вибір даної стратегії був продиктований корейським офісо».
Довідка. Бренд Beyond належить концерну LG, що займає лідируюче місце в розробці інноваційних продуктів. У концерн LG входить більш ніж 20 косметичних брендів, серед яких Isa Knox, Sooryehan, Lacvert, CNP Laboratory та інші.
Читайте також –
Онлайн-drogerie по-українськи: як працює інтернет-магазин Watsons (ОНОВЛЕНО)