Мережа соціальних магазинів Аврора запустила інтернет-магазин
Поки що інтернет-магазин та мобільний додаток мережі Аврора працюють у тестовому режимі, у найближчих планах – організувати доставку.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Про це RAU повідомила прес-служба компанії. Як зазначається у релізі, щоб забезпечити громадян товарами першої необхідності і при цьому максимально убезпечити в період карантину, сім’я соціальних магазинів Аврора запустила інтернет-платформу https://superavrora.ua/. Додатково опція електронного замовлення діє у мобільному додатку. Необхідні товари можна замовити через інтернет і обрати магазин, де буде зручно забрати своє замовлення без черги.
Зараз інтернет-магазин і мобільний додаток діє у тестовому режимі у населених пунктах, де є офлайн-магазини Аврора. Це населені пункти у різних куточках України, серед яких – містечка і селища, де альтернативних варіантів купити продовольчі товари та товари першої необхідності немає. У планах рітейлера – також у тестовому режимі організувати доставку. Мінімальна сума замовлення в інтернет-магазині – 100 гривень.
У торгівельних точках дотримуються усіх санітарних вимог і стандартів безпеки. Продавці та охоронники забезпечені засобами індивідуального захисту, антисептиками. Додатково компанія налагодила власне виробництво захисних масок і антисептиків. Зараз триває процес державної реєстрації виробництва та санітарно-гігієнічні експертизи. Здійснюється дезінфекція складських приміщень та транспорту, що доставляє товари.
Нагадаємо, Аврора позиціонує себе як «мережа соціальних магазинів», де переважна більшість товарів продається за фіксованою низькою ціною. Перший магазин рітейлера був відкритий у Полтаві у 2011 році, а наразі, за різними даними, мережа налічує більше 300 торгівельних точок по всій Україні. В асортименті мережі налічується понад 6500 SKU: товари для дому та затишку, продукти харчування, книги та газети, авто- і велоаксесуари, канцтовари, побутова хімія, продукція для рукоділля та творчості, взуття та одяг, зоотовари та багато іншого. На сторінку мережі Аврора у Facebook підписано понад 250 000 користувачів.
Читайте також –
Nielsen: як пандемія вірусу COVID-19 вплинула на зміни у споживчих настроях