
У Мукачеві відкрився перший McDonalds – у співпраці з АЗК ОККО


Процес впровадження системи електронного документообігу (EDI) в компанії Ardis Group розпочався ще у 2013 році з переходу компанії на роботу із замовленнями мереж через EDI. Передумовою та поштовхом до змін було бажання мереж співпрацювати зі своїми постачальниками, використовуючи систему електронного документообігу.
Замовлення, які раніше надсилалися мережами електронною поштою й вносилися спеціалістами Ardis Group в облікову систему вручну, почали надходити на платформу EDI, звідки вручну вивантажувалися, оброблялися та вносилися в облікову систему. Саме тоді прийшло розуміння в необхідності оптимізації та автоматизації процесу роботи із замовленнями. Так, компанія Ardis Group розпочала інтеграцію платформи EDI та облікової системи.
Наразі компанія Ardis Group співпрацює із 24 мережами по поставці продукції, з них із 14 по блоку замовлення через платформу EDIN.
Окрім того, Ardis Group співпрацює з 90 контрагентами для обміну EDI-документів через інші платформи електронного документообігу, у т.ч. ЮЗД-документів (договорів, додатків та додаткових угод до договорів, рахунків й актів виконаних робіт).
З цих 90 контрагентів 89% було переведено на роботу через EDI у 2022 році.
Директорка департаменту контрактування та документообігу Ardis Group Анна Мезіна розповідає, що окрім провайдера EDIN компанія співпрацює ще з трьома платформами електронного документообігу із різним функціоналом.
Говорячи про платформу EDIN, Анна відмічає зручність та простоту користування, постійний зв’язок з провайдером та можливість вирішення питань в короткі терміни. Компанія Ardis Group дотримується правил роботи з клієнтами, згідно з якими завжди надає відповіді вчасно, тож платформа EDIN в цьому плані дійсно допомагає.
“Той, хто почав працювати через електронний документообіг, вже не захоче повертатися до обміну документами у паперовому форматі”, — підкреслює Анна Мезіна, директорка департаменту контрактування та документообігу Ardis Group.
Як долучення до електронного документообігу вплинуло на роботу компанії й взаємодію з клієнтами
Впровадження в компанії EDI запускає зміни в процесах і до цього треба бути готовими. Ті процеси, які реалізовані з урахуванням роботи через EDI, однозначно пришвидшуються та покращуються їхні кількісні та якісні показники. Так, після впровадження електронного документообігу в компанії скоротилися:
Спочатку робота Ardis Group з електронним провайдером EDIN зумовлювалася появою нових умов співпраці з мережами, які власне й пушили процес підключення компанії до електронного документообігу. Зараз Ardis Group, розуміючи всі переваги роботи з EDI, виступає тим самим пушером, який пропонує клієнтам доєднуватися до тих чи інших рішень від EDIN.
Анна Мезіна додає, що Україна диджиталізується і диджиталізується компанія, тому Ardis Group не зупиняється на вже впроваджених EDI-рішеннях та ділиться планами у співпраці з провайдером EDIN:
Довідка. Ardis Group — українська структурована група компаній, що працює на ринку більше 24 років. Займається імпортом та продажем сирів, виробляє свіжі сири та впроваджує сирні сервіси. Завдяки Ardis Group українці відкривають для себе нові сирні смаки й поєднання.
EDIN – провайдер електронного документообігу та інтегратор інформаційних рішень, надає послуги 140 роздрібним мережам та 5000 постачальникам України. Впровадження сервісів EDI-провайдера суттєво спрощує роботу між бізнес-структурами та об’єднує їх в єдину екосистему для швидкого обміну даними. До портфеля продуктів провайдера входять е-сервіси, які повністю закривають потреби компаній – від пошуку партнерів до отримання вчасної оплати послуг.