
Михайло Миколюк, Київстар: Ми орієнтуємось на ефективне розширення мережі


Новий сервіс Amazon дозволить покупцям отримувати речі з доставкою додому і безкоштовно повертати онлайн-рітейлеру ті, що не сподобалися.
Як пише портал sostav, новий сервіс Amаzon називається Prime Wardrobe. Обрані в інтернет-магазині товари доставляють прямо до порогу покупця, після чого у нього буде тиждень, щоб не тільки приміряти обновки, але і зважити всі за і проти майбутньої покупки. Заплатити можна буде тільки за речі, які підійшли, всі інші можна запакувати назад в коробку і залишити біля дверей – повернення здійснюється безкоштовно.
Поки що сервіс доступний тільки для передплатників програми лояльності Prime Amаzon, вартість якої становить $99 на рік. Для нових користувачів онлайн-магазин пропонує безкоштовний тестовий період – протягом місяця.
Нагадаємо, раніше один з найбільших в світі онлайн-рітейлерів запустив офлайн-магазин без кас та продавців Amazon Go. Однак пізніше стало відомо, що в компанії відклали повноцінний запуск цього проекту через збій системи в магазині. З’ясувалося, що магазини Amazon Go можуть нормально працювати, тільки якщо всередині знаходиться одночасно менше 20 покупців. Якщо ця кількість перевищується, технологія відстеження покупок виходить з ладу, їй складно встежити за такою кількістю людей.
За матеріалами: sostav.ru
Читайте також –
Як Amazon обвалив акції рітейлерів, купивши мережу з 465 магазинів