Amazon збирається купити банківський сервіс і запустити службу доставки
Amazon веде переговори з JPMorgan про запуск власного банківського сервісу. Крім банківського сервісу, компанія планує організувати власну службу доставки.
Американський онлайн-рітейлер Amazon веде переговори з великими банками Wall Street, в тому числі з JPMorgan Chase & Co, про запуск власного банківського сервісу. Про це пише delo.ua з посиланням на The Wall Street Journal. Поки ідея знаходиться на ранній стадії і, як припускають джерела, може не втілитися у створення реального продукту.
Amazon має намір представити банківський продукт, який буде залучати молодих клієнтів і без банківських рахунків, однак ставати повноцінним банком рітейлер поки не планує.
Продукт з можливістю відкриття банківського рахунку допоможе в посиленні позицій по створенню власної екосистеми Amazon, в яку вже входить інтернет-магазин, продуктова мережа Whole Foods, електронна книга з бібліотекою Kindle, цифровий помічник Alexa, потокові відео та інші продукти. Клієнти отримають можливість користуватися брендовим рахунком і знизять комісію при оплаті покупок продуктів в магазинах інтернет-гіганта. Однак клієнтам доведеться і надати компанії деякі фінансові дані про себе: наприклад, показати свої доходи і характер витрат, не тільки в Amazon.
Видання звертає увагу, що зараз ринкова вартість онлайн-рітейлера, яка перевищує $ 700 млрд, перевершує сукупну вартість двох найбільших американських банків – JPMorgan і Bank of America.
Крім банківського сервісу, компанія веде роботу по запуску власної служби доставки, яка в один прекрасний день може стати серйозним конкурентом для найбільших американських поштових компаній – UPS і FedEx. Також Amazon цілиться і на ринок лікувально-профілактичних матеріалів, і розглядає продаж ліків, що відпускаються за рецептом.
Відзначимо, американський онлайн-рітейлер вперше обійшов Microsoft за ринковою вартістю і увійшов до трійки найбільших публічних компаній США та світу. Акції Amazon.com Inc. подорожчали на 2,6% за підсумками торгів у середу, завдяки чому її капіталізація зросла до $ 702,5 млрд, свідчать дані торгів.
Повідомлялося, що Amazon вперше став найдорожчим брендом у світі. Про це свідчать дані рейтингу 500 найдорожчих брендів, складеного консалтинговою компанією Brand Finance. За рік бренд подорожчав на 42% і перемістився з третього на перше місце в списку. Його вартість оцінюється в $ 150,8 млрд.
Читайте також –
Магазин без товарів і онлайн-примірка: десять трендів e-commerce 2018 року