П’ять запитань директору по маркетингу Egersund Seafood

П’ять запитань директору по маркетингу Egersund Seafood

23.10.2017 08:45
  421
Дарья Златьева

Директор по маркетингу Egersund Seafood Костянтин Медведєв розповів про те, чого чекати любителям бренду від компанії найближчим часом.

Компанія відкриває рибні магазини в топових ТРЦ столиці: в минулому році точка з’явилася в ЦУМ, а вже на протязі місяця-двох з’явиться найбільший магазин-ресторан компанії в SkyMall. Про подальші плани розвитку і перспективи масштабування бізнесу по франчайзингу RAU розповів директор з маркетингу Egersund Seafood Костянтин Медведєв.

– Скоро відкриється найбільший з ваших об’єктів – магазин-ресторан в SkyMall. Як плануєте далі розвиватися?

– Перший флагманський магазин Egersund Seafood відкрився в Києві в листопаді 2014 року зі участю прем’єр-міністра Норвегії пані Ерни Сульберг. У січні 2017 го відкрили магазин в ЦУМ. Останнім часом до нас часто звертаються з питаннями про співпрацю в форматі франшизи. Але розвиватися по франшизі ми не плануємо – занадто складно буде контролювати всі встановлені процеси, роботу персоналу і якість продукції.

Ми за послідовний розвиток – на даному етапі реалізуємо наш новий формат в Skymall, а потім будемо думати про подальше майбутнє.

– Чим здивуєте в новому ресторані?

– Ми завжди наголошуємо в меню свої норвезькі коріння. У нашому поточному Seafood Bar меню у нас вже є норвезький суп, норвезькі роли, голландський бутерброд з оселедцем Матіас і риба на грилі.

Зараз наша команда знаходиться в процесі розробки меню для нового ресторану. Ми одночасно хочемо і здивувати наших відвідувачів, і не відходити далеко від уже усталених традицій норвезької кулінарії.

– Коли з’явився в ваших точках алкоголь і які перші результати продажів?

– Цього року в нашому асортименті з’явилися кілька видів білого і червоного вина як відмінне доповнення до страв з морепродуктів. Ми не тільки продаємо їх в магазинах, але і здійснюємо доставку по Києву і найближчого передмістю.

Магазин Egersund Seafood на Григоренко

– Як ви робите доставку і як працює інтернет-магазин?

– Доставку морепродуктів ми запустили з літа 2016-го. Доставку здійснюємо власними кур’єрами і автотранспортом. Інтернет-магазин у нас відсутній, тому що морепродукти – це товар ваговій і при кожному замовленні менеджер особисто вибирає товар для кожного покупця. Він свого роду є “очима і руками” покупця.

– Хто ваш основний постачальник?

– Магазини Egersund Seafood входять до складу норвезького рибного холдингу Pelagia AS, – найбільшого виробника і прямого постачальника норвезької риби в більш ніж 35 країн світу. До складу холдингу входять 26 заводів по всій Норвегії і за її межами. Компанія контролює весь процес – від вилову, заморозки і переробки до транспортування, зберігання та продажу продукції. Асортимент заснований на тому, що компанія виробляє вилов риби і морепродуктів власними кораблями, переробку продукції – на власних підприємствах, сама привозить в Україну і продає безпосередньо кінцевому споживачеві. Морепродукти і рибу, що не живуть у водах Норвегії, компанія отримує від багаторічних надійних партнерів-виробників з інших країн.

Корнер Egersund Seafood в ЦУМ

Читайте також –

Рай для гурманів: в Ocean Plaza відкрився Gourmet House


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку