
Ролики тижня: SOVA, Оболонь, Oschadbank Premium, Naturelle та новий збір від гурту Badstreet boys


Директор по маркетингу Egersund Seafood Костянтин Медведєв розповів про те, чого чекати любителям бренду від компанії найближчим часом.
Компанія відкриває рибні магазини в топових ТРЦ столиці: в минулому році точка з’явилася в ЦУМ, а вже на протязі місяця-двох з’явиться найбільший магазин-ресторан компанії в SkyMall. Про подальші плани розвитку і перспективи масштабування бізнесу по франчайзингу RAU розповів директор з маркетингу Egersund Seafood Костянтин Медведєв.
– Скоро відкриється найбільший з ваших об’єктів – магазин-ресторан в SkyMall. Як плануєте далі розвиватися?
– Перший флагманський магазин Egersund Seafood відкрився в Києві в листопаді 2014 року зі участю прем’єр-міністра Норвегії пані Ерни Сульберг. У січні 2017 го відкрили магазин в ЦУМ. Останнім часом до нас часто звертаються з питаннями про співпрацю в форматі франшизи. Але розвиватися по франшизі ми не плануємо – занадто складно буде контролювати всі встановлені процеси, роботу персоналу і якість продукції.
Ми за послідовний розвиток – на даному етапі реалізуємо наш новий формат в Skymall, а потім будемо думати про подальше майбутнє.
– Чим здивуєте в новому ресторані?
– Ми завжди наголошуємо в меню свої норвезькі коріння. У нашому поточному Seafood Bar меню у нас вже є норвезький суп, норвезькі роли, голландський бутерброд з оселедцем Матіас і риба на грилі.
Зараз наша команда знаходиться в процесі розробки меню для нового ресторану. Ми одночасно хочемо і здивувати наших відвідувачів, і не відходити далеко від уже усталених традицій норвезької кулінарії.
– Коли з’явився в ваших точках алкоголь і які перші результати продажів?
– Цього року в нашому асортименті з’явилися кілька видів білого і червоного вина як відмінне доповнення до страв з морепродуктів. Ми не тільки продаємо їх в магазинах, але і здійснюємо доставку по Києву і найближчого передмістю.
Магазин Egersund Seafood на Григоренко
– Як ви робите доставку і як працює інтернет-магазин?
– Доставку морепродуктів ми запустили з літа 2016-го. Доставку здійснюємо власними кур’єрами і автотранспортом. Інтернет-магазин у нас відсутній, тому що морепродукти – це товар ваговій і при кожному замовленні менеджер особисто вибирає товар для кожного покупця. Він свого роду є “очима і руками” покупця.
– Хто ваш основний постачальник?
– Магазини Egersund Seafood входять до складу норвезького рибного холдингу Pelagia AS, – найбільшого виробника і прямого постачальника норвезької риби в більш ніж 35 країн світу. До складу холдингу входять 26 заводів по всій Норвегії і за її межами. Компанія контролює весь процес – від вилову, заморозки і переробки до транспортування, зберігання та продажу продукції. Асортимент заснований на тому, що компанія виробляє вилов риби і морепродуктів власними кораблями, переробку продукції – на власних підприємствах, сама привозить в Україну і продає безпосередньо кінцевому споживачеві. Морепродукти і рибу, що не живуть у водах Норвегії, компанія отримує від багаторічних надійних партнерів-виробників з інших країн.
Корнер Egersund Seafood в ЦУМ
Читайте також –