Цифровий світ: топ-10 трендів діджитал-маркетингу в 2020 році

Цифровий світ: топ-10 трендів діджитал-маркетингу в 2020 році

26.12.2019 08:10
  527
Микола Маранчак

Що буде актуальним і популярним в соцмережах та інтернеті, до чого треба бути готовим маркетологам, і як привертати увагу користувачів і споживачів.

Цей текст доступний також російською мовою

Список трендів діджитал-маркетингу від 99designs.com. Переклад – MMR.

У 2020 році ми будемо спостерігати нові маркетингові тенденції поряд з деякими поточними тенденціями, які все ще ефективні:

  • Чатботи — автоматична персоналізована допомога; технології-2020 вдихають нове «життя» в чатботів, роблячи їх більш переконливими і популярними.
  • Голосовий пошук — оскільки все більше людей використовують цифрових помічників, таких як Alexa або Siri, SEO все більше орієнтується на голосовий пошук, причому ключові слова засновані на тому, як люди говорять, а не на тому, як вони набирають текст на клавіатурі.
  • Відеомаркетинг — розміщення відеороликів стає все простішим і простішим, і з кожним роком в інтернеті з’являється все більше успішних і амбітних відеороликів, створених брендами (включаючи влоги).

Які нові тенденції діджитал-маркетингу чекають у 2020 році:

1. Shoppable пости (соціальна комерція)

Соціальна комерція – покупка продуктів безпосередньо через публікації в соціальних мережах або рекламу; користувачеві не потрібно залишати сайт або додаток. Подібні пости, через які можна оформити замовлення прямо на сайті соціальної мережі, не нові, але з моменту запуску Instagram Checkout в 2019 році вони швидко привертають все більше і більше уваги.

Принаймні, 54% людей в соціальних мережах використовують їх для моніторингу товарів, які вони хочуть придбати. Мета полягає в тому, щоб зменшити кількість дій, необхідних від споживача для покупки. Таким чином, продаж безпосередньо в соцмережах знижує ймовірність незавершеної покупки.

2. Особиста переписка

Прагнучи стати більш персоналізованими для покупців, бренди переносять розмову в приватні повідомлення. Прямий обмін повідомленнями, як засіб оптимізації обслуговування клієнтів і надання допомоги в продажах, стає однією з найактуальніших тенденцій цифрового маркетингу в 2020 році.

За допомогою додатків для обміну повідомленнями, таких як WhatsApp, Viber і Facebook Messenger, або через особисті повідомлення в соціальних мережах, таких як Twitter або Instagram, бренди встановлюють більш тісні зв’язки зі своїми клієнтами. Ці майданчики надають зручність текстового листування в поєднанні з негайністю телефонного дзвінка. Причому все знаходиться в середовищі, з якого користувач вже знайомий по спілкуванню з друзями.

Бренди вважають, що особиста переписка з клієнтами ефективна для налагодження відносин, будь то робота зі скаргами, прийняття замовлень або навіть просто спілкування. Основною умовою тут є те, що клієнт пише першим, а не компанія пише йому.

3. Мікро-інфлюенсери

Маркетинг впливу вже кілька років є трендом цифрового маркетингу. Він був настільки успішним, що видатні інфлюенсери тепер всім заправляють. Вже недостатньо відправити їм безкоштовний зразок в надії, що вони підготують на нього огляд — є таблиці платежів і прайс-листи. “Вплив” в соціальних медіа – тепер продукт, причому дорогий.

Замість того, щоб конкурувати з глобальними підприємствами за топових блогерів, малі та середні підприємства замість цього воліють працювати з дрібними і середніми інфлюенсерами.

У мікро-інфлюенсера невелика аудиторія, він займає конкретну нішу, в якій, власне, і є впливовим. При цьому, він постійно на зв’язку зі своїми фоловерами і не перевантажений спонсорськими пропозиціями.

В додаток до того, що мікро-інфлюенсери більш доступні, вони часто мають більш високий рівень залученості, порівняно з таким у макро-інфлюенсерів. До того ж, оскільки у них менше фоловерів, вони можуть присвятити більше особистого часу кожному з них.

Дослідження Adweek показало, наскільки ефективні мікро-інфлюенсери. При наявності 30 000 фоловерів, у мікро-інфлюенсерів на 60% більше залучення, при цьому вони в 6,7 рази більш рентабельні, ніж блогери з великою кількістю шанувальників.

4. Бездоганні та інтерактивні e-mail-розсилки

E-mail залишається таким же життєздатним, як і раніше — ROI email-маркетингу на лютий 2019 року склав 3200%. Останнім часом ми спостерігаємо стрімкий спад в текстових електронних листах і новинних розсилках. На їх місці з’являються чудові, ідеальні по пікселях електронні листи, які ніби взяті з портфоліо веб-дизайнера. В e-mail-маркетингу тепер використовуються електронні листи, які виглядають і функціонують як веб-сторінки, включаючи інтерактивні кнопки та інші взаємодії. Ця тенденція буде актуальна і протягом 2020 року.

Ці відшліфовані дизайни не просто вражають, вони покращують конверсію. Читачі частіше натискають на стилізовані кнопки з супроводжуючими зображеннями, ніж на звичайні текстові посилання.

5. Аналіз настроїв

Аналіз настроїв або соціальне слухання — це практика аналізу реакції користувачів і клієнтів на продукт або послугу, зазвичай в соціальних мережах або в інтернеті в цілому. Онлайн-огляди та пости не завжди чорно-білі: “мені подобається / не подобається”. Є багато неоднозначних думок. Може бути, вам подобається продукт в цілому, але одна особливість заважає. Може бути, що продукт добрий, але не те, на що вони очікували.

Аналіз настроїв зазвичай включає в себе інструменти і алгоритми збору даних, які знаходять згадки бренду в інтернеті і оцінюють їх тональність. Знову ж таки, це не нова тенденція цифрового маркетингу, але нові технології роблять його більш популярним, ніж будь-коли раніше. Досягнення в обробці природної мови дозволяють комп’ютерам розуміти смисли того, що люди говорять в Інтернеті, включаючи сленг і емодзі.

6. Альтернативні і нішеві канали соціальних медіа

Зокрема, Snapchat, Pinterest, Medium і Reddit стають новими фаворитами для маркетологів останнім часом. Facebook не актуальний серед молодих користувачів, і бренди, орієнтовані на ринок молодше 30 років, стікаються в молодіжні майданчики.

Нові та менші соціальні медіа-платформи можуть не мати таких охоплень, як гіганти, але це не погано. Для нішевих брендів, спеціалізовані платформи краще підходять для досягнення цільових користувачів. Ознайомтеся з цими альтернативами Facebook з розбивкою по галузях або інтересам, щоб знайти платформу, яка ідеально підходить для вашої ніші.

7. Програмна реклама

Розміщення реклами, медіа-баінг, відстеження ефективності і таргетування можуть бути виконані програмним забезпеченням. Не тільки результати мають тенденцію бути краще, але «аутсорсинг» цих завдань боту також звільняє час для виконання більш важливих завдань. Це автоматизація в кращому вигляді.

Програмне забезпечення, таке як Adobe Marketing Cloud або SmartyAds, допоможе вам орієнтуватися в онлайн-рекламі. Торги в реальному часі можуть бути стресовими і забирають багато часу, так само як і пошук відповідних шляхів для розміщення реклами. Передача цих завдань автоматизованій системі може бути оптимальною.

8. Оптимізація для обраних фрагментів

Оскільки пошукові системи розвиваються і стають розумнішими, маркетологам потрібно пристосовуватися. Все більше і більше пошукових запитів містять фрагменти, які займають багато місця на першій сторінці і отримують набагато більше кліків, ніж інші результати пошуку. Ось чому важливо пам’ятати про це при створенні цифрового маркетингового контенту та оптимізувати кожен фрагмент вмісту для вибраних фрагментів, використовуючи чистий і добре структурований вміст.

Для маркетологів в 2020 році, як ніколи важливо, створювати надзвичайно якісний контент, який висвітлює теми ретельно і чітко, і який добре структурований і простий для розуміння. Потрібно писати як для людей, так і для пошукових систем, і стежити за тим, щоб не зневажали ні тих, ні інших.

9. Влоги

Завдяки популярності YouTube, Instagram Stories і Snapchat, відеоблоги стали популярнішими, ніж будь-коли. На відміну від інших типів відео, таких як пояснювальні відеоролики або короткі фільми, влоги — більш персоналізовані. Влогери безпосередньо спілкуються з глядачем (стиль PewDiePie), створюючи безпосередній зв’язок, що, безсумнівно, є благом для маркетологів, які намагаються встановити більш міцні відносини зі своїми клієнтами.

Влог може бути практичним і стратегічним. Можливо транслювати в прямому ефірі спеціальні заходи, до яких не всі мають доступ, наприклад, ділову конференцію або музичний концерт. Також можна публікувати інший саморобний контент, який клієнти хотіли б бачити в будь-якому випадку, наприклад, інтерв’ю зі знаменитостями або історії закулісся.

10. Розмова з Gen Z на їх мові

І останнє, але не менш важливе: маркетологи в 2020 році вітають нову групу споживачів, покоління Z. Тим, хто народився відразу після рубежу століть, вже 18 і більше років, і вони входять на ринок праці, починають заробляти. Деякі джерела навіть стверджують, що покоління Z становитиме 40% всіх споживачів у 2020 році.

Крім іншого, маркетинг для Gen Z означає різкий поворот в стилізації контенту. Наймолодший ринок також самий химерний, зі смаками, які можуть здатися дивними, якщо звикнути до маркетингу, орієнтованого на бумерів або покоління X.

Якщо покоління Z є одним з ключових сегментів ЦА, ось короткий список їх цінностей, які слід знати:

    • Автентичність. Покоління Z виросли “в онлайні” і в епоху дезінформації, тому вони дуже сприйнятливі до автентичності і чують обманщиків за кілометр. Так що уникайте надмірно рекламних підходів і замість цього вибирайте прозорість.
    • Конфіденційність – турбота про конфіденційність високо цінується серед покоління Z, тому шанобливе ставлення до їх даних принесе вам більше, ніж використання цієї інформації проти них.
    • Різноманітність – саме різнопланове покоління цінує різноманітність у відео і зображеннях, які вони бачать онлайн.
    • Почуття гумору – гумор покоління Z часом називають «абсурдистським» (часом вживаючи менш ввічливі евфемізми) тому, якщо ви особисто не розумієте його, наймайте того, хто розуміє цей гумор.

Маркетологи відзначають схожість між поколінням Z і мілленіалами, але, оскільки ринок Z-ок стане більш зрілим протягом наступних кількох років (у багатьох відношеннях), чекайте появи більшої кількості значущих відмінностей.

Готові до діджитал-маркетингу 2020?

Парадоксально, але в наступаючому 2020 році тренди діджитал-маркетингу будуть одночасно більш людяними і більше механічними. Загальна тенденція цифрового маркетингу спрямована на більш особисті відносини з цільовими нішами, але кошти для створення цих зв’язків покладаються на автоматизацію та нові технології. Серце цифрового маркетингу залишається тим же — давати людям те, що вони хочуть, коли і де вони цього хочуть — а технології 2020 просто відкривають нові шляхи.

Джерело: MMR

Читайте також

Микола Маранчак, RAU: Digital-тренди, на які варто звернути увагу рітейлу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку