Краща реклама тижня: Rozetka.ua, House, H&M і Людина-невидимка
Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. rozetka
Rozetka.ua
Провідний інтернет-супермаркет країни Rozetka представив серію відеороликів, у яких доводить, наскільки зручно завжди мати під рукою його додаток на смартфоні. Основний посил кожного жартівливого відео, з представлених – не страшно, якщо все-таки забув щось купити. Креативну ідею розробила і реалізувала рекламно-комунікаційна група Havas Ukraine.
H&M
Найбільший європейський бренд H&M представив осінню колекцію. У цьому сезоні, на думку шведів, варто висловити себе через гучні принти, сліпучі блискітки і яскраві кольори – все, як у 1980-і. Для рекламної кампанії бренду знялися Наомі Кемпбелл, Хікарі Морі, Едвіна Престон та інші відомі моделі. За три дні більше 1 млн переглядів на Youtube.
House
Польський бренд House представив ролик “Перед ким-небудь ще”, наповнений прагненням подорожей і гірськими краєвидами. Рекламна кампанія присвячена осінньої колекції House AW17. На думку бренду, наряд по-хаусовськи повинен бути багаторівневим і об’єднуватися в єдиному комплекті, наприклад, сукні, верхньому одязі та аксесуари. Чоловікам у цьому сезоні House рекомендують носити вовняні шапки.
Технодім
Українське рекламне агентство Tabasco розробило креативну рекламу для найбільшого рітейлера електроніки в Казахстані Технодім. Перед агентством стояло завдання розвінчати міф про те, що кредити — це «кіт у мішку», з прихованими платежами, комісіями і штрафами. В агентстві придумали «самого чесного продавця», який завжди говорить тільки правду і нічого, крім неї, з-за чого йому важко було знайти роботу. Весела реклама від українських креативників вже в ефірі казахстанських телеканалів.
Audi
Німецький автомобольный бренд Audi зняв відеоролик про людину-невидимку, нудьгуючий зі склянкою віскі і сигарою у свого котеджу. У фіналі він сідає за кермо свого безпілотного автомобіля, і мчить у далечінь. Ролик, підготовлений спеціально для показу перед кінофестивалем в Сан-Себастьяні, натякає автолюбителям на майбутнє. Розробка безпілотних авто йде повним ходом. Втім, це може бути жарт від бренду, придуманої до місця і часу.
Дивіться також нашу попередню добірку –
Краща реклама тижня: LC Waikiki, WOG, PANDORA, Ощадбанк і Гарік Корогодський