Краща реклама тижня: LC Waikiki, WOG, PANDORA, Ощадбанк і Гарік Корогодський

Краща реклама тижня: LC Waikiki, WOG, PANDORA, Ощадбанк і Гарік Корогодський

17.09.2017 09:00
  592
Микола Маранчак

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.

LC Waikiki

Український підрозділ LC Waikiki представив запальне відео під пісню турецькою мовою про LC Waikiki. Головні герої ролика – двоє закоханих студентів, які, зрештою, зустрічаються в магазині турецького бренду. Слоган рекламної кампанії: “Найкращий спосіб передбачити майбутнє – це створити його”.

Diesel

Перед запуском осінньо-зимової рекламної кампанії в Instagram італійського бренду Diesel повністю видалили весь архів фотографій. “Досконалість — це нудно. Instagram — тим більше. Ось неідеальний новий початок”, — написали в останній публікації. Першою фотографією в перезапущеному записі став кадр з нового кампейна бренду, в якому несподівано можна зустріти київські локації, наприклад недобудований міст-метро на Подолі. Рекламне відео під слоганом Go with the Flaw (“Йди за недоліками”) знімав французький режисер Франсуа Русселе, який раніше відзначився роботами зі Снуп Доггом, Мадонною і The Rolling Stones. Зйомку в Києві проводили під керівництвом української студії Family Production.

WOG

Мережа АЗК WOG показала як виглядає щастя, коли раптом дізнаєшся що виграв квартиру. Ролик приурочений до акції «WOG заправляє квартирами», в яку, як раніше розповідала RAU, в компанії планують залучити не менше 80% клієнтів мережі.

PANDORA

Ювелірний бренд PANDORA показав, наскільки в момент розставання з хлопцем важливі кращі друзі, і як можуть підняти настрій подаровані ними прикраси. Ролик знятий в підтримку рекламної кампанії нової колекції данської рітейлера. “Життя – це диво, а віра в чудеса – запорука щастя. Що б не сталося, цінуй кожну мить!”, – говориться в ньому.

Ощадбанк

В рамках старту кампанії підтримки малого і середнього бізнесу Ощадбанк представив кілька коротких роликів, героями яких стали співвласник ТРЦ Dream Town Гарік Корогодський, засновник піцерії Pizza Veterano Леонід Остальцев і багато інших. Ініціатори програми вважають, що тільки завдяки бурхливому розвитку приватного підприємництва країна зможе істотно поліпшити свої економічні показники. Як символ програми був обраний працьовитий бобер, який ніколи не сидить без діла. Над роликами попрацювало агентство Fedoriv.

Дивіться також наш попередній огляд

Краща реклама тижня: Укрзолото, Vodafone і ONUKA, Comfy і Сен-Тропе


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку