Новини e-commerce: шопінг за німи, центр видачі LeBoutique в Харкові, запуск колл-центру Lamoda

Новини e-commerce: шопінг за німи, центр видачі LeBoutique в Харкові, запуск колл-центру Lamoda

17.08.2017 08:30
  649
Ukrainian Retail Association

Головні новини за тиждень в сфері e-commerce: нові проекти, відкриття, аналітика та багато іншого.

Серпнева спека не заважає українському e-commerce рости: користувачі Prom.ua з мобільних телефонів купили на 86% більше ніж в минулому році, Lamoda запустила другий контакт-центр, ProZorro відзвітував про підсумки продажів за рік, LeBoutique відкрив центр видачі замовлень, українська соціальна мережа Nimses запустила в тестовому режимі торговельний майданчик Nimses Goods.

У Чернігові розпочав роботу контакт-центр Lamoda

Lamoda продовжує освоювати український ринок. У зв’язку зі зростанням інтернет-замовлень і розвитком напрямку b2b компанія відкрила цілодобовий контактний центр в Чернігові. Сall-центр налічує 70 співробітників, а до кінця 2017 штат збільшиться до 180 осіб.

Інший контактний центр Lamoda, створений в 2013 році, знаходиться в Житомирі. У ньому працюють 300 операторів, які приймають понад 300 000 дзвінків на місяць. В середньому один оператор обробляє 110 замовлень в день і відповідає на вхідний дзвінок менш ніж через 20 секунд. Call-центр користується системою ЛЕОС.СС – це власна розробка IT департаменту Lamoda. Вихідні дзвінки для підтвердження замовлення система робить сама – співробітнику навіть не доводиться набирати номер клієнта. Також система зберігає дані, необхідні для подальшого аналізу роботи – наприклад, чому клієнт відмовився від замовлення, з якими питаннями і в який час люди найчастіше телефонують і т.д.

Підсумки роботи за рік ProZorro e-commerce

З 1 серпня 2016 року сума договорів, підписаних між державою і бізнесом завдяки Системі електронних державних закупівель ProZorro, досягла 172 млрд грн – в 11 разів більше, ніж роком раніше. Це стало можливим через вступ в силу Закону “Про державні закупівлі“, який зобов’язав органи державної влади та держпідприємства проводити всі надпорогові закупівлі онлайн.

При цьому, за словами керівника торговельного майданчика Zakupki.Prom.ua Оксани Ферчук, більш 26 млрд з цієї суми українським компаніям в прямому сенсі слова вдалося вибороти. Бізнес успішно оскаржив більше 8 000 торгів – майже третину від всіх аукціонів, на які подавалися скарги або вимоги.

Всього за рік в ProZorro більше 17 000 організаторів провели тендери, в яких взяли участь близько 50 000 постачальників. Щодня в системі з’являється більше 1500 нових лотів. За рік же відбулося майже 400 000 аукціонів. Багато постачальників беруть участь у закупівлях кожен день і навіть по кілька разів на день.

Один з лідерів продажів – ТОВ “Український папір” за рік подав 3430 переможних пропозицій, а ТОВ “Автомагістраль-Південь” підписав договорів на 8,07 млрд грн.

 

LeBoutique відкрив третій центр видачі замовлень

11 серпня відбулося відкриття центру видачі товарів LeBoutique в Харкові. Це третій центр видачі товарів інтернет-магазину. У липні компанія відкрила центр видачі в Одесі. До кінця року безкоштовно отримувати покупки крім киян, одеситів і харків’ян зможуть жителі Львова і Запоріжжя.

“Центр обслуговування для компанії – важлива точка особистого контакту з покупцем. Щомісяця через київський центр видачі проходить близько 20 000 людей. В день видається до 1500 посилок (близько 3000 товарів), а в пікові дні – понад 2000 посилок”, – зазначає співзасновник шопінг-клубу LeBoutique Роман Онищенко. e-commerce

За рік кількість покупок на Prom.ua з мобільних збільшилась на 86%

У I півріччі 2017 року біля половини покупців найбільшого маркетплейса України Prom.ua використовували для онлайн-шопінгу мобільні телефони. За цей час з мобільних вони купили товарів на 642 млн гривень, що на 86% більше, ніж роком раніше.

Аналітики маркетплейса відзначають, що користувачі, які здійснюють покупки з мобільних, поводяться дещо інакше, ніж ті, хто використовує для покупок комп’ютер. “За нашими спостереженнями, власники смартфонів більш схильні до імпульсних покупок, ніж користувачі ПК. Також ми з’ясували, що влітку кількість покупок з мобільних істотно збільшується. Це пов’язано з тим, що люди більше проводять часу поза домом, у них немає доступу до комп’ютера, зате завжди під рукою смартфон”, – коментує Іван Кравець, керівник маркетплейса Prom.ua.

Найчастіше з мобільних телефонів купують жінки – вони оформили 70% від загальної кількості замовлень в першому півріччі. А ¾ всіх онлайн-покупців – користувачі Android.

На думку аналітиків, онлайн-шопінг і далі буде йти в мобайл, в цьому році вже 93% інтернет-користувачів у всьому світі використовують мобільний інтернет.

 

Nimses запустила в тестовому режимі торговельний майданчик Nimses Goods

Кореспондент LIGA.net зробив покупку на Nimses Goods і дізнався як працює майданчик.

Нова українська соціальна мережа з’явилася в червні. Віртуальну валюту – німи можна обміняти на реальні гроші або товари. Засновники проекту обіцяли відкрити торговий майданчик Nimses Goods ще в червні. А потім терміни запуску перенесли на липень. У серпні Nimses нарешті запустив Goods.

Скриншот: Liga.net

Зараз в Nimses Goods більше 50 компаній з Києва. Поки користувачеві відображаються пропозиції тільки тих компаній, які знаходяться в радіусі 15 км. Серед Nimses Goods представлені найрізноманітніші товари: у стрічці можна знайти як чашку кави в найближчій кав’ярні, так і біоконвектор, і навіть квиток на форум за участю співзасновника Apple Стіва Возняка. Для користувача також доступна можливість стати продавцем Nimses.

Творці Nimses не називають конкретні терміни, коли відкриють Goods для всіх.

Читайте також — 

10 цитат співзасновника Нова пошта Володимира Поперешнюка про e-commerce


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку