Гендиректор WOG: Ми рівняємося на Starbucks і McDonalds
Генеральний директор мережі АЗК WOG Сергій Корецький розповів про плани оновлення діючих автозаправних комплексів і відкриття нових, результати роботи та подальший розвитку мережі WOG Cafe.
Про оновлення діючих АЗК і відкриття нових
Розвиток нашої мережі зараз став не стільки інтенсивним, скільки якісним. В першу чергу увагу приділяємо другій хвилі переформатування вже існуючих АЗК. У минулому і позаминулому році ми завершили реконструкцію 100 об’єктів з 480, з розширенням зони кафе, облаштуванням м’яких зон для комфортного відпочинку, розширенням асортименту, зміною інтер’єрів і т. д. Друга хвиля торкнеться 150 комплексів, і почнеться в червні.
До кризи плани розвитку були більш амбітними, але ситуація в цілому в країні − тимчасова окупація частини територій, Криму і ОРДЛО − їх змінила.
Мова йде не тільки про недоступність цих куточків країни. В цілому по країні знизилися транзитні потоки, а індивідуальні споживачі теж стали менше пересуватися по автодорогах, тому розширення мереж автозаправок зараз неактуально. Тим більше, що наша компанія родом із заходу країни, з Луцька, і експансія мережі так і здійснювалася – з заходу в центр, а потім на схід. Всі наші амбітні плани інтенсивного розвитку були пов’язані зі сходом і Кримом. Але в нашому портфелі є близько ста земельних ділянок на тій чи іншій стадії оформлення. І є просто унікальні локації, які ми точно будемо добудовувати і вводити в експлуатацію. В цьому році плануємо відкрити близько шести АЗК. По регіонах – це насамперед столиця і міста-мільйонники.
Про розвиток WOG Cafe
Вважаємо проект WOG Cafe дуже успішним. Практичний досвід у нас ще мізерно малий, порівняно зі Starbucks або McDonalds, на яких дивимося і рівняємося. Але темпи розвитку за цей короткий період часу мене особисто задовольняють. Ми бачимо результат, розуміємо, чого хоче наш клієнт. Наші інфраструктурні проекти почалися з поїздів Інтерсіті. Нещодавно відкрили кафе в аеропорту «Київ» (Жуляни), а в травні, сподіваюсь, відкриємо на автовокзалі «Теремки». Таким чином, у нас буде 22 WOG Cafe поза АЗК і до 2020 року відкриємо ще близько 30.
Акцент на інфраструктурний вектор в нашому розвитку однозначний. В тому числі, маємо намір охопити залізничні вокзали.
Взаєморозуміння з керівництвом відомства є. Я щиро вважаю, що нинішня ситуація на Укрзалізниці на всіх напрямках – від організації закупівель до менеджменту, який націлений на результат – дала нам можливість показати принципово новий сервіс та якість товарів і послуг в Інтерсіті. Я вважаю, що від цього виграла і наша компанія, і Укрзалізниця.
Про систему логістики в WOG
Зараз у нас 400 WOG Market і 265 WOG Cafe при АЗК. Для організації логістики користуємося послугами наших партнерів і двома центрами «УВК Україна» у Вишневому та Броварах Київської області. Один використовується для замороженої продукції, інший − для сухої. Сюди постачальники звозять всі товари великими партіями, потім формуються палети і розвозяться по АЗК. Поки що для централізованої логістики цього достатньо. Ще три роки тому ми були паливною компанією. Зараз я сміливо можу сказати, що ми рітейлер, який продає в тому числі і паливо. Для нас це новий досвід, і можливо, з часом побачимо необхідність у логістичних комплексах і в регіонах.
За матеріалами: abcnews
Читайте також –
Мережа АЗК WOG впровадила можливість оплати палива не виходячи з авто