Мережа Наш Край підбила підсумки 2016 року
Ріст товарообороту, відкриття нових торгових закладів, розвиток e-commerсe та впровадження соціального проекту – підсумки роботи мережі супермаркетів Наш Край за 2016 рік.
Як повідомила RAU прес-служба компанії, товарооборот мережі у 2016 році зріс на 24% порівняно з 2015-м і склав 2,4 млрд грн. Операційний прибуток зріс у 1,14 рази.
За минулий рік мережа Наш Край відкрила 50 торгових закладів: 47 франчайзингових і 3 власні, і відтепер представлена у 18 областях України.
Протягом року мережа Наш Край працювала над розвитком та впровадженням e-commerсe у магазинах мережі. Інтернет-магазини продуктів покривають міста з населенням двадцять тисяч плюс, де вже працює звичайний офлайновий супермаркет.
За рік мережа розширила географію інтернет-магазинів, збільшивши кількість міст присутності з 5 до 20. Нині вони працюють у Луцьку, Ковелі, Камені-Каширському, Радивилові, Рівному, Івано-Франківську, Дрогобичі, Чорткові, Чернівцях, Хмельницькому, Долині, Смілі, Бориславі, Надвірній, Славуті, Шепетівці, Тульчині, Старокостянтинові, Красилові та Києві.
За словами керівника з розвитку інтернет-магазинів Антона Кондратенка, товарооборот інтернет-магазинів зріс на 43% порівняно з попереднім роком, а частка онлайн-продажів становить 2,5% від обороту мережі.
У 2016 році Наш Край розпочав впровадження масштабного соціального проекту “Живи відповідально”. За рік до реалізації проекту долучилися 11 магазинів, в яких було встановлено куточки здоров’я. Цей проект мережа планує впровадити в інших торгових закладах.
У грудні 2016 року мережа запровадила міжнародну систему HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point) та отримала сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів на перших трьох магазинах, що розташовані в Луцьку за адресами: вул. Ковельська, 40, вул. Соборності, 11 та вул. Львівська, 61.
За рік власні торгові марки мережі поповнились 87 новинками в категоріях супутніх товарів, бакалії. Тепер в асортиментній лінійці ВТМ нараховується 347 SKU
У планах на 2017 рік пріоритетним залишається подальше розширення мережі Наш Край із залученням нових бізнес-партнерів, розвиток дистрибуційного центру та збільшення частки його поставок у торгові заклади, вдосконалення програми лояльності та робота з оптимізації бізнес-процесів.
Довідка. Мережа Наш Край – національний оператор, представлений у трьох форматах: супермаркет, магазин біля дому та експрес. На сьогодні мережа Наш Край є лідером ринку франчайзингу рітейлу України і належить інвестиційній компанії Volwest Group. Перший магазин розпочав свою роботу в 2001 році.
Купуй місцеве: мережа “Наш Край” робить акцент на товарах регіональних виробників