Свято реконцепції: Як Gorodok Gallery відзначив “кришталевий ювілей”
Gorodok Gallery презентував оновлений торговий центр відвідувачам і влаштував масштабне свято на честь свого 15-го Дня Народження.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як писала раніше RAU, Gorodok Gallery за останні кілька років кардинально змінився: площа збільшилася майже в чотири рази і досягла 45 000 кв. м, повністю змінився формат, зовнішній і внутрішній дизайн, проведений ребрендинг. Тепер це територія з величезним вибором техніки і електроніки, великим ювелірним кварталом, фуд-кортом і fashion-галерея з унікальними орендарями.
Святкові активності розташовувалися по всій території торгового центру, тому відвідувачі встигли оцінити і стильний дизайн і широкі, яскраво освітлені галереї і унікальні особливості центру з його LED-деревами, єдиними в Україні LED-сходами, незвичайним підсвічуванням і, звичайно, відзначити широкий і продуманий пул орендарів.
Аніматори в костюмах казкових героїв чекали маленьких глядачів по всьому торговому центру, влаштовуючи для них конкурси, пропонуючи виграти подарунки або відзначитися у яскравих фотозонах.
Щоб в день заходу всі відвідувачі могли легко зорієнтуватися, де і коли проходять активності, на вхідних групах були встановлені інформаційні стенди. З їх допомогою можна було уточнити локації і розклад конкурсів.
Всі гості могли взяти участь в розіграші величезної кількості призів (більше 1000) і трьох поїздок: однієї – в Єгипет і двох турів у Буковель. Крім того, орендарі роздавали сертифікати на отримання цінних подарунків в магазинах торгового центру.
Святкова програма була розпланована на цілий день і акцент робили на унікальні атракціони.
В оновленому ювелірному кварталі працювала кабінка з купонами, серед яких були і сертифікати на знижки.
Недалеко від неї розташовувалася іміджева фотозона Gorodok Gallery
У зоні техніки і електроніки працював унікальний месенджер, який транслював повідомлення і фото на фасадні екрани торгового центру, розташовані з боку проспекту Степана Бандери.
Одною з найпопулярніших розваг став атракціон «призолов»: на довгих тросах в басейн з кульками опускалася людина, і намагалася дістати кульки з призами.
У любителів селфі і красивих фотографій була можливість побувати відразу в декількох приголомшливих локаціях. Однією з них була ще одна визначна пам’ятка торгового центру – Дзеркальна кімната, яку на честь зими і свята оформили у вигляді Снігової кімнати. Для ще більшої реалістичності вона була оснащена гарматою, що імітує сніг. Відвідувачі могли зробити оригінальні селфі в нескінченному просторі приміщення.
Працювала і традиційна фотозона зі Святим Миколаєм. Всі бажаючі могли поспілкуватися з аніматором, отримати сувенір від торгового центру і календар з фото. Вразила відвідувачів і зона Шоу-Куля, яка нагадувала так улюблену усіма іграшкову скляну сніжну кулю.
У зоні Fashion для любителів прекрасного працювала Beauty-зона, в якій можна було зробити безкоштовний макіяж і зачіски. На фуд-корті працювали аніматори, розташовувалася зона аквагриму, зона твістінг (фігури з кульок).
Орендарі брали участь в заході, надаючи презенти, таким чином спільний призовий фонд склав понад 1000 подарунків, відзначають в торговому центрі.
Відвідуваність в цей день була високою: вона виросла на 40% в порівнянні зі звичайними буднями.
“В день свята ми провели опитування відвідувачів і, згідно з отриманими даними, можемо зробити висновок, що вибрали правильну концепцію. Відвідувачі відзначають синергію всіх напрямків: величезний вибір техніки та електроніки, різноманітність ювелірних виробів, унікальна пропозиція по fashion-напрямку і зручний фудкорт”, – зазначив Андрій Пріплавко, керуючий ТЦ Gorodok Gallery.
Читайте також –