Ресторан провідної світової мережі фаст-фуду став першим в Чернігові в новому форматі “досвід майбутнього”.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Про це RAU повідомила прес-служба компанії. Мережа завершила реконструкцію ресторану в Чернігові за адресою вул. Кирпоноса, 24. Під час реконструкції було оновлено інтер’єр і екстер’єр ресторану, а також розширена його площа з 300 м. кв. до 411 м. кв. В результаті збільшилася кількість посадочних місць: в залі одночасно зможе відпочивати 89 осіб, а на відкритій терасі – 75 відвідувачів. Гості на автомобілях зможуть і надалі обслуговуватимуться на McDrive.
Новий формат ресторану передбачає:
- Термінали самообслуговування – гості закладу можуть без поспіху оглянути всі страви з меню в електронному форматі, зробити замовлення і відразу оплатити його за допомогою карти, або ж готівкою на касі;
- Можливість змінювати інгредієнти бургерів;
- Обслуговування за столиками. Якщо клієнт замовляє страви через термінал самообслуговування і оплачує картою, йому не потрібно підходити до прилавка. Він може відразу ж очікувати своє замовлення за столиком. Гості, які замовляють страви на касі, також можуть чекати за столиком. Співробітник ідентифікує користувача і приносить страви.
- Новий принцип роботи касової зони – прилавок розділений на дві частини – для замовлення і отримання страв. Отже, відвідувачі, які очікують замовлення, і відвідувачі, які роблять замовлення, знаходяться в різних зонах і не заважають один одному.
- Експерт з гостинності – це нова посада в ресторанах McDonald’s. Його завдання по гостинності – бути уважним до відвідувачів, помічати їх потреби і оперативно на них реагувати.
- У ресторанах з досвідом майбутнього оновлена форма одягу співробітників і дизайн меню.
Читайте також –
McDonald’s Україна буде співпрацювати з сервісом доставки Glovo