Good Wine запускає мережу дискаунтерів Bad Boy

Good Wine запускає мережу дискаунтерів Bad Boy

28.08.2017 08:45
  1593
Дарья Златьева

Супермаркети алкоголю формату Cash&Сarry з’являться у всіх містах-мільйонниках. Перший об’єкт буде відкрито в Києві в ЖК River Stone.

Компанія Бюро вин, яка розвиває мережу Good Wine і є великим українським імпортером вин і односолодового віскі, починає відкривати дискаунтери, де буде продаватися виключно алкоголь. Про це RAU повідомили співрозмовник в консалтинговій компанії по комерційної нерухомості і представник одного з алкогольних брендів, які попросили не вказувати їх імена. Новину підтвердили ще кілька гравців на українському ринку вина і міцного алкоголю.

Більше та дешевше

Раніше Good Wine пропонував вітчизняну і імпортну продукцію середнього та вище цінового сегменту. Тепер компанія Бюро вин розвиває ще й дискаунт-маркети алкоголю формату Cash&Сarry під назвою Bad Boy. За словами співрозмовника RAU, в планах компанії – відкрити дискаунтери Bad Boy площею близько 1000 кв. м у всіх містах-мільйонниках.

До цього, один із засновників рітейлера Дмитро Кримський розповідав, що компанія не планує далі масштабувати мережу Good Wine, обходячи мовчанням можливість відкриття магазинів алкоголю і супутніх товарів в інших форматах або іншому ціновому сегменті.

Згідно даних реєстру юридичних осіб, засновниками Бюро вин є Володимир Шаповалов, Дмитро Кримський, Максим Василевич та Ігор Пьєх. Компанія була зареєстрована в грудні 2006 року, а через рік був відкритий перший Good Wine площею 1200 кв. м в Києві на вулиці Мечникова. До середини 2017 року мережа представлена ​​двома супермаркетами в столиці і торговою точкою площею 440 кв. м в київському торговому центрі ЦУМ.

Good Wine в ЦУМ

Опитані RAU експерти не виключають, що один з найбільших українських імпортерів алкоголю вирішив освоювати суміжні ніши і формати, відмовившись від відкриття преміальних маркетів Good Wine.

“Люди хочуть купувати дешевше. Цей сегмент буде затребуваний, але все буде залежати від розташування і концепції. Винні магазини зараз відкриваються з додатковим асортиментом, плюс формат бару чи ресторану”,  – вважає начальник відділу оренди UTG Сергій Заїка.

“Якщо врахувати, що Бюро вин – імпортер і дистриб’ютор, то, звичайно, вони не покривали весь сегмент за рахунок Good Wine, тож їм є сенс розвивати цей напрямок”, – відзначає керівник департаменту власного імпорту Сільпо Семен Хомусько.

Місце для “Поганого хлопця”

Характерно, що нові торгові точки, які спеціалізуються на алкоголі, відкривають й інші гравці цього ринку. За винятком, хіба що, мережі виномаркетів Поляна, яка раніше анонсувала активну експансію, в тому числі і за рахунок франчайзингу, але зупинила розвиток.

Кількість гастромаркетов мережі Winetime, згідно з інформацією на офіційному сайті, за останні три роки не змінювалося – 16, а мережа магазинів вина і делікатесів Wine House збільшилася на одну точку і зараз складається з десяти об’єктів.

Згідно з інформацією на сайті, планує відкриття відразу 5 виномаркетів мережа OkWine. Ще три роки тому вона налічувала 6 торгових точок, але незабаром їх кількість збільшиться до 11-ти. У липні стало відомо про відкриття Gourmet House в ТРЦ Ocean Plaza, площею 1200 кв м. Крім того, шоу-рум в Києві, на Антоновича, відкрив дніпровський ритейлер Alcomag.

Жодна з цих мереж не позиціонує себе як дискаунтер. Як зазначає Семен Хомусько, з подібним асортиментом працювала Поляна, але вона не є дискаунтером і зараз скоротила кількість магазинів, а значить ніша досить вільна.

“Формат схожий із Поляною, але, думаю, якщо вони врахують їх помилки, мережа буде успішною”, – говорить ще один консультант по торгової нерухомості.

Читайте також

Конкурент Good Wine: в Ocean Plaza відкриється преміальний продуктовий магазин Gourmet House


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку