
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


У 2016 році рейтинг найбільших по товарообігу продуктових рітейлерів очолила мережа дискаунтерів АТБ, яка наростила відрив від Fozzy Group. На третьому місці – METRO Cash & Carry Ukraine.
Минулий рік видався для українських продуктових мереж в цілому вдалим: більшість з них зуміло помітно наростити виручку. Що важливо – незважаючи на те, що 2016-й, на відміну від 2015-го, обійшовся без значної девальвації та інфляції. Тобто зростання обороту, про який повідомили найбільші FMCG-мережі України: слідство не тільки подорожчання, але і певної стабілізації економіки, а також пожвавлення споживчого попиту. Активне зростання кількості торгових точок дозволив значно збільшити оборот найбільшої роздрібної мережі України – АТБ, також збільшив торгові площі і оборот NOVUS. Хороші показники і в інших рітейлерів.
Більшість даних про товарообіг найбільші FMCG-мережі надали на запит редакції rau.ua, у ряді випадків інформація бралася з відкритих джерел (в тому числі системі розкриття даних SMIDA), публічних звітів підприємств. У двох випадках оборот розраховувався, виходячи з непрямих показників, зокрема зростання обороту у рітейлерів зі схожими характеристиками, сум сплачених податків та інше. Для компаній, що публікують суми виручки в іноземній валюті, виручка в гривні розраховувалася за середньорічним курсом НБУ за 2016 рік.