Конкурент для Спортмастер: Auchan виводить в Україну мережу Decathlon

Конкурент для Спортмастер: Auchan виводить в Україну мережу Decathlon

28.04.2017 10:28
  1408
Ukrainian Retail Association

Перший магазин мережі гіпермаркетів спортивного одягу Decathlon може з’явитися в Україні в кінці цього – на початку наступного року.

Read in English

Конкуренція на ринку спортивного рітейлу посилюється. Один з найбільших світових рітейлерів – Auchan Group прийняв рішення про виведення мережі Decathlon в Україну. Про це розповіли LIGA.net три джерела: директор торгового центру, консультант з нерухомості і керівник торгової мережі. Планується, що перший гіпермаркет відкриється наприкінці цього – на початку наступного року в столичному торговому центрі Рітейл Парк на Петрівці. Decathlon складе конкуренцію Спортмастеру і Intersport, яку розвиває по франчайзингу Епіцентр. Отримати коментар менеджера з розвитку Decathlon Франка Джордана LIGA.net не вдалося: він не відповів на лист і телефонний дзвінок.

Нова спроба

Auchan Group вийшла в Україну в 2008 році, відкривши перший гіпермаркет-дискаунтер Ашан у Києві на Петрівці. У цьому ж році рітейлер відкрив перший будівельний супермаркет Leroy Merlin на Оболоні. Французька компанія вважає український ринок перспективним, тому планує також створити мережу магазинів біля дому, про що раніше писав rau.ua.

Про відкриття супермаркетів Decathlon представники Auchan Group заявляли протягом останніх декількох років, але в 2014 році плани щодо виходу на український ринок були відкладені. Це було пов’язано з політичною ситуацією і різкими курсовими коливаннями, рітейлерам було складно прорахувати перспективи бізнесу. Але зараз ситуація змінилася. “Прийнято остаточне рішення про відкриття перших магазинів площею близько 3 тис. кв. м. Перший гіпермаркет з’явиться на Петрівці в Рітейл-Парку, другий – у новому торговому центрі Immochan (девелоперський підрозділ Auchan Group – ред.) на вул. Здолбунівській. Мережа розглядає й інші торгові центри, додала директор консалтингової компанії UTG Євгенія Локтіонова. Але поки що, за інформацією LIGA.net, договір з ними не підписаний.

Конкуренція посилиться

Зараз на ринку спортивних товарів в Україні працює два великих гравця: мережі Спортмастер та Intersport. Спортмастер присутній в більшості якісних торгових об’єктів, відкритих до 2014 року, тоді як останні кілька років плани з розвитку мережі були заморожені, розповідає керівник відділу торгових площ компанії JLL в Україні Катерина Весна. Директор Спортмастера Ігор Чернов пообіцяв надати коментарі пізніше.

Мережа Intersport в Україні розвивається через франчайзингового партнера. Стратегія передбачає відкриття магазинів в першу чергу у власних торгових центрах Епіцентр, проте однією з умов власника торгової марки було відкриття магазинів і в інших торгових центрах. Але досі жоден Intersport за межами Епіцентрів не з’явився.

Decathlon може стати сильним гравцем на місцевому ринку. Продажі мережі, яка налічує близько 1200 магазинів у різних країнах світу, в 2016 році склали $10 млрд, йдеться в звіті рітейлера. “Decathlon працює в форматі дискаунтера, який в першу чергу почне забирати клієнтів ринків”, – вважає керуючий партнер консалтингової компанії RetaiNet Олександр Ланецький.

Частково це вплине і на конкурентів. Євгенія Локтіонова наводить приклад, коли компанія Inditex (Zara, Pull and Bear) знизила ціни на свої колекції і таким же чином змушені були діяти і конкуренти. Деякі мережі закрили свої магазини. Не виключено, що в кінці цього року подібна тенденція може повторитися, але вже в сегменті спортивного рітейлу.

Джерело: LIGA.net

Читайте також –

АШАН біля дому: французька мережа буде розвивати в Україні формат «магазин біля дому»


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Який стиль лідерства дозволяє компанії досягати значних результатів у час високої турбулентності? Дізнайтесь на Global Leadership Forum у Києві

Який стиль лідерства дозволяє компанії досягати значних результатів у час високої турбулентності? Дізнайтесь на Global Leadership Forum у Києві

Від лідера завжди очікують потоку оптимізму, швидких креативних рішень. Але лідерство сьогодні виявляється через...
time icon  
  81
Усі новини ринку