Auchan починає розвивати мікро-магазини без кас і персоналу
Щоб зробити покупку в такому магазині потрібен лише смартфон з QR-кодом і додатком Auchan Minute.
Як повідомляє одна з офіційних сторінок компанії в соцмережі Facebook, перший тестовий магазин інноваційного формату Auсhan Minute відкрився в Китаї. Найближчим часом компанія планує масштабування цього формату.
Як пише портал Кiosksoft, Auсhan планує відкрити кілька сотень автоматизованих магазинів формату Auсhan Minute в Китаї. Для розвитку роздрібної мережі автоматизованих магазинів без персоналу Auсhan вирішив об’єднати зусилля спільно з китайським виробником електроніки Hisense.
Основна концепція мікро-магазинів Auсhan Minute полягає у відмові від використання торгового і касового персоналу, та повній автоматизації процесу здійснення покупок, коли платежі за товари проводяться через смартфон. Клієнтам Auсhan Minute досить відсканувати QR-код на вхідних дверях, щоб увійти магазин. Потім за допомогою камери смартфона відсканувати штрих-коди потрібних продуктів, додаючи їх у віртуальну корзину мобільного додатку. Далі покупцеві слід перевірити свій список покупок і завершити онлайн оплату товарів перед виходом з магазину.
Довідка. Holding Auchan – французька корпорація, представлена в 16 країнах світу, що включає в себе три великих автономних організації: Auchan Retail, Immochan і Oney Banque Accord.
До групи Auchan на кінець 2015 року в різних країнах входило 962 гіпермаркети і 2 874 магазина біля дому. В Україні компанія представлена 20 торговими об’єктами, які працюють у форматі «гіпермаркет».
Читайте також –
АШАН біля дому: французька мережа буде розвивати в Україні формат «магазин біля дому»