АТБ проти АШАН: нові шедеври тролінгу серед українських продуктових мереж

АТБ проти АШАН: нові шедеври тролінгу серед українських продуктових мереж

28.10.2017 09:00
  2209
Микола Маранчак

Ніщо так не покращує настрій у холодний похмурий день, як можливість трохи потролити конкурента в Facebook. атб ашан

Всього пару місяців тому ми вже робили подібний огляд, досліджуючи кумедні приклади тролінга між українськими рітейлерами, головними героями якого стали METRO Cash&Carry Ukraine та Фуршет. Консерватизм і нудьга поступово йде в небуття з SMM-середовища лідерів вітчизняного роздрібного ринку: “молода кров” серед Digital-маркетологів, привносить свої правила гри. А тому ми не могли пройти повз останнього протистояння АТБ і Ашан, а заодно зібрати найбільш яскраві коментарі користувачів соцмереж. Свіжий огляд RAU: як рітейлери розважають своїх підписників подначиванием один одного.

Після покупки активів мережі гіпермаркетів Караван АШАН Рітейл Україна оголосив про відкриття 20 жовтня своєї першої торгової точки в Дніпрі. Вже на наступний день після відкриття на це відреагували в мережі дискаунтерів АТБ-марке, яка займає лідуючі позиції за кількістю маркетів в регіоні. Від імені усіх 90 магазинів у Дніпрі вони привітали конкурента з відкриттям і заявили, що раді сусідству. 5200 лайків під постом говорить про в цілому позитивне сприйняття аудиторією сміливого підходу до контенту.

“Отвєтка” від Ашан була практично миттєвою. У той же день маркетологи мережі подякували конкуренту за привітання і згадали про любов АТБ до серіалу “Гра престолів”. Тому посадили свою пташку (теж відсилка до серіалу) на трон і написали “АШАН is coming”. Також запросили працівників АТБ та їх клієнтів на відкриття гіпермаркету в Житомирі, втім, дата події поки невідома. Але головне в посиланні – це пакети, як ще один тонкий тролінг АТБ, який гіпертрофовано захоплюється своїми пакетами і відноситься до них як до однієї з найкрутіших своїх фішок (хто не в курсі всіх маркетингових баталій розповідаємо: воно так і є). “Пакети можете не брати, у нас є свої ;)” – написали в Ашан.

Якщо думаєте, що це за тиждень все так і закінчилося, то помиляєтеся. Вже через день АТБ згадали про ще один культовий серіал і розповіли як насправді вікінги брали Париж. Думка редакції RAU – милота!

В Ашан Україна теж вирішили підкреслити, що у них вистачає фантазії і твердо окреслили свою позицію: “Поліетилен не пройде”, згадавши один з найзнаменитіших мемів UA-нету з “Володаря перстнів”. Пташка Ашан як бонус.

І поки АТБ утримався від відповіді, Ашан переключив увагу на куплений ним Караван. Серйозні угоди великого бізнесу – це одне, а робота маркетолога полягає зовсім в іншому, і в Ашан змогли викрутити з теми потрібний жартик.

Осторонь не залишилися і підписники обох мереж. Багато хто вирішив підтримати жарти або висловити своє “фє” з приводу забавних “сітуативів” по своєму, згадавши Цитрус, Сільпо і Чингіз-Хана . RAU обрала кращі з них.

В мережі також кажуть, що історія з пакетами АТБ зайшла вже офлайн. Як воно насправді і що буде далі, важко сказати. Стежте за матеріалами RAU, а ми постежимо за усіма іншими і не дамо вам пропустити щось справді цікаве в українському рітейлі.

Читайте також –

METRO проти Фуршету та інші приклади троллінгу серед українських продуктових мереж


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку