
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


За інформацією французької газети Valeurs Actuelles, інтернет-гігант Amazon прагне придбати мережу Carrefour, щоб зміцнити свої позиції в торгівлі продуктами харчування в Європі.
Як пише AllRetail, з посиланням на Retail Detail, акції Carrefour значно зросли на Паризькій фондовій біржі, не дивлячись на те, що зазначена інформація не була підтверджена.
Видання Valeurs Actuelles вважає, що така угода мала б сенс: вартість компанії Carrefour оцінюється в 13 млрд євро, а Amаzon – в 394 млрд євро.
Французька група гіпермаркетів може бути тим, що необхідно Amаzon, щоб підкорити європейський ринок продуктів харчування. Carrefour має величезну мережу фізичних магазинів по всій Європі, де понад 95% продажів продуктів харчування відбувається в стаціонарних магазинах. Крім того, Amаzon раніше вже зробив вражаючий крок на ринку США, придбавши мережу Whole Foods.
Проте, не всі аналітики ринку вважають, що Carrefour і Amazon – це альянс, про який можна мріяти. Valeurs Actuelles цитує експертів компанії Kepler Cheuvreux, які скептично відносяться до цієї інформацією і вважають більш імовірною співпрацю Carrefour з компанією Google.
Джерело: AllRetail
Читайте також –
Багатоликий Amazon: що робить компанію Джеффа Безоса великою