Закрився універмаг українських брендів Names’UA в ТРК Проспект: що буде з проектом далі
Один з найбільших в країні універмагів українських дизайнерів Names’UA припинив роботу в столичному ТРК Проспект. На його місці відкриється торговий об’єкт мережі магазинів Спортмастер.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Інформацію про закриття універмагу українських брендів RAU підтвердив Ігор Забулонський, генеральний директор компанії KarKat Fashion, якій належить проект. «Приміщення, в якому знаходився універмаг, здали іншому орендарю, який запропонував платити за нього набагато більшу орендну ставку. Нам така сума була не по кишені, тому магазин довелося закрити», – сказав Забулонський.
Нагадаємо, що універмаг Names’UA розпочав роботу в 2015 році. Це спільний проект KarKat Fashion і девелоперської компанії Arricano, яка управляє торгово-розважальним комплексом Проспект. «Ідея проекту належала Arricano. Вони його підтримували лояльною орендною ставкою і маркетинговою активністю. Karkat Fashion займався операційною діяльністю. У магазині площею 1000 кв. м були представлені до 8000 артикулів одягу, взуття та аксесуарів більш ніж 70 вітчизняних виробників», – уточнює гендиректор KarKat Fashion.
Планове закриття
У компанії Arricano кажуть, що проект Namеs’UA з самого початку був запланований на три роки і мав більше соціальні, ніж комерційні цілі. Якщо говорити про конкретні цілі, то, за словами СЕО компанії Михайла Меркулова це:
- Надати відвідувачам різноманітність вибору;
- Залучити трафік з правого берега за допомогою унікального формату;
- Соціальний ефект – підтримати національного виробника в найскладніший період і дати українським дизайнерам майданчик для розкрутки і розвитку. А деяким з учасників даного проекту – навіть і для старту.
Топ-менеджер Arricano вважає, що вказані цілі були досягнуті. «Відвідувачі зони охоплення віддають перевагу нашому ТРК, а не більшим форматам. 6-7% трафіку ми отримуємо з правого берега. А українські дизайнери пройшли найскладніший період, багато хто вийшов за рамки формату в самостійне плавання. Крім того, після нашого стартового проекту з українськими дизайнерами, в Києві стало з’являтися більше і бутиків, і мультибрендових магазинів української моди», – запевняє Меркулов.
За його словами, склад орендарів ТРЦ Проспект постійно поліпшується і видозмінюється, підлаштовуючись під поведінку споживача, яка також змінюється. «Спорт і ЗСЖ охоплюють все більше і більше людей, і, відповідно, попит на якісне спортивне спорядження тільки зростає. Тому у нас в ТРК з’являється все більше якісної спортивної пропозиції. Наприклад, за останній рік відкрилися ProSport, Puma, в цьому – Under Armour. Так що не виключено, що на цьому місці з’явиться спортивний формат», – додав CEO Arricano Real Estate Plc, не уточнивши, про якого саме торгового оператора йдеться.
Just business
За інформацією RAU, на місці Names’UA відкриється торговий об’єкт мережі Спортмастер, яка змогла запропонувати більш вигідні для орендодавця умови. «Names’UA – це комісійний магазин. Тобто, ми працювали на комісію, яку отримували від постачальників. І там великого заробітку бути не могло. Поки у нас були лояльні умови, ми покривали витрати на персонал, оренду приміщення, комунальні послуги і трохи заробляли. Але оплата оренди в тому обсязі, який готовий надати новий потенційний орендар приміщення, зробила б бізнес збитковим. Так що закриття магазину було не уникнути», – розповідає Забулонський, додаючи, що зараз в компанії думають на тим, як зберегти проект.
Гендиректор KarKat Fashion також зазначає, що раніше компанія була близька до запуску інтернет-магазину Names’UA, однак тепер цей проект перестав бути актуальним. «Якби при магазині працював онлайн-ресурс, тоді б це мало сенс. У такому випадку весь товар знаходиться в одному місці, відповідно – доставку організувати досить просто, можна гарантувати терміни поставки, обмін та інше. А без такої бази в офлайні інтернет-магазин просто загубиться серед вже існуючих платформ», – пояснює він.
За словами топ-менеджера, за час роботи у Names’UA сформувалася досить велика аудиторія лояльних покупців. Власниками карт лояльності універмагу були близько 10 000 чоловік. «Не хочеться втратити цю аудиторію і сам проект, тому зараз розглядаємо інші локації для відкриття універмагу. На жаль, ті торгові об’єкти, які пропонують нам прийнятні орендні умови, не зможуть забезпечувати рівень трафіку, який необхідний для такого великого формату магазину. Якщо там не буде відвідувачів, то проект не зможе існувати», – резюмує Забулонський.
Читайте також –
Прогнози учасників ринку: що буде з made in Ukraine в 2019 році