Юрій Кочут, бренд Kochut: Тепер наші прикраси представлені у Відні

Юрій Кочут, бренд Kochut: Тепер наші прикраси представлені у Відні

30.10.2017 09:00
  2322
Микола Маранчак

У п’ятницю, 20 жовтня, ужгородський ювелірний бренд kochut при підтримці партнера EKA Jewellery вперше презентував відразу кілька колекцій в Австрії. Що пропонують брати Кочут європейській аудиторії.

Бренд kochut створили кілька років тому брати-ювеліри з Ужгорода Ігор, Юрій і Роман Кочути. У квітні 2017 року офіційна Facebook-сторінка їх ювелірного бренду Kochut. Handcrafted Jewelry подолала позначку в 100 000 підписників, а вже у жовтні кількість шанувальників досягла майже 250 000. Популярність серед споживачів не могла залишитися непоміченою. Раніше творці бренду вже розповідали RAU про інтерес до їх виробів з-за кордону і замовлення із Західної Європи. 20 жовтня спільно з партнерами з Австрії бізнесмени офіційно відкрили магазин у Відні. Що з себе представляє їх перша офлайнова торгова точка, за рахунок чого українським ювелірам вдалося вийти в Європу і що очікують від неї, в інтерв’ю RAU розповів один з засновників сімейного бізнесу ювелірного бренду Kochut. Handcrafted Jewelry Юрій Кочут.

— Вітаю з відкриттям першого магазину. Розкажіть, де його можна знайти у Відні?

— Торгова точка відкрилася під назвою Eka jewellery в Пасажі за адресою Graben, 31, біля Stephansplatz — площі Стефана в історичному центрі Відня. Серед інших гостей, відкриття відвідав також радник посла України в Австрії Артем Рибченко.

— Чому назва відрізняється від бренду?

— Таке рішення було прийнято після тривалих переговорів і зважування всіх за і проти. Незважаючи на назву, яку вирішили пов’язати з ім’ям нашого партнера в Австрії Еки Майнфарт, магазин представляє виключно наші вироби.

— Хто на кого вийшов першим і на яких умовах уклали договір?

— Ека розглядала бренди з різних країн, у тому числі з Великобританії і Франції, але зупинилася на тому, щоб відкрити монобрендовий ювелірний бутік нашої продукції. Контракт укладено на один рік. Ми займаємося виробництвом, вона – магазином і його розкруткою. Далі будемо дивитися, як все піде.

— Які очікування від співпраці?

— Очікуємо, що з’являться й інші пропозиції по всьому світу – з Європи, Азії чи Америки. Ми відкриті до співпраці з усіма.

кочут

— А як щодо України?

— Вдома будемо і далі розвиватися. Але поки ми представлені тільки онлайн, інших представництв або дилерів у нас немає.

— Як здійснюєте доставку товару в Австрію?

— Підключили міжнародну кур’єрську службу, яка не тільки доставляє всі вироби, але і самостійно розмитнює товар на кордоні.

— Ваша європейська цінова політика відрізняється від української?

— У Європі ціни значно вище – там така реальність. При вартості матеріалів, виготовлення та інших витрат в Україні сформована одна ціна на продукцію. Продаж за кордон вимагає додаткових витрат на оформлення або на те ж розмитнення. Більш високі європейські витрати і на фізичний магазин – оренда приміщення, податки і персонал. Тому в Австрії, з одного боку, ціна значно вище, ніж в Україні, але з іншого, це справедлива ціна даного класу ювелірних виробів, і у нас вона виходить навіть нижче середнього.

— Як австрійський споживач зустрів вас?

— Один з перших покупців відразу сказав: «Все дуже красиво і занадто низькі ціни». І воно дійсно так. Якщо проаналізувати вартість ювелірних прикрас ручної роботи з індивідуальним підходом у Європі, то у нас ціни майже смішні. І це я не говорю про такі люксові бренди, як Cartier, Tiffany & Co, Buccellati. Приходив також, як я вже говорив, радник українського посла в Австрії і запросив брати участь у подіях формату «Бізнес Австрія-Україна». З деталями поки тільки знайомимося. Але нас відразу помітили.

— В плані маркетингу, як в Австрії позиціонується бренд – як австрійський чи український?

— У подальшому передбачено, що EKA jewellery може почати представляти й інші бренди, не тільки український kochut. Щоб потім легше було зробити його мультибрендовим, вирішили робити акцент на те, що це насамперед австрійський ювелірний магазин.

— Що з себе представляє дизайн магазину?

— До того, як ми почали працювати з дорогоцінними металами, я займався з братами деревом, а батько працював з каменем. Тому над дизайном магазину працювали самі. Центральним образом стали гілки дерев, а під вітрини ми спеціально привезли підставки з антикварного дерева, рельєфний дуб і камінь, з якого ніби ростуть деревця. Чоловіча колекція представлена на іржавому металі. Взагалі більшість елементів дизайну створені природою і часом з мінімумом людського втручання. Через ці образи ми показуємо свій погляд на мистецтво.

— Що представлено в асортименті?

— Наші класичні колекції в різних металах – сріблі, білому і жовтому золоті, в тому числі з такими каменями, як аметист, сапфір, смарагд, діамант, гранат, топаз тощо. Це кільця, сережки і кулони з наших авторських колекцій «Дерево життя», «В радості і печалі», «Ельфійська квітка», «Memoria», «Джерело Життя» та інші.

Нагадаємо, Юрій Кочут виступить спікером на сесії “Куди рухається український рітейл на фоні світових тендегцій” на Retail&Development Business Summit 2017, який пройде в Києві 6 грудня 2017 року в КВЦ Парковий. Подробиці за посиланням.

Читайте також

Роман Кочут, співзасновник ювелірного бренду Kochut: Нас троє – в цьому секрет успіху


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  325
Усі новини ринку