Ірина Брославцева, Graff: Як закохати споживача в національний чайний бренд за дев’ять місяців

Ірина Брославцева, Graff: Як закохати споживача в національний чайний бренд за дев’ять місяців

Сьогодні
  427
Валерія Байда

Як створити новий чайний бренд на висококонкурентному ринку та за півроку покрити дистриб’юцією майже всю Україну.

Корпорація Біосфера – це український виробник та дистриб’ютор товарів для дому та особистої гігієни, виробничі потужності якої зосереджені на шести заводах в Україні та Європі. А під час повномасштабного вторгнення компанія створила новий унікальний бренд за дев’ять місяців – чай Graff. Під час свого виступу на RAU Summit 2024 Ірина Брославцева, CEO компанії CupSoul (food-напрям корпорації Біосфера) розповіла, як з’явилася ідея створення нового бренду чаю, як розробляли «героїв смаку» за допомогою штучного інтелекту та як наважилися на рекламну кампанію. RAU публікує основні тези виступу. 

Про ідею створення нового бренду в компанії Біосфера

Ідея була в тому, щоб компанія Біосфера зайняла своє місце на ринку харчових продуктів. Обрали саме сегмент чаю, де вже було представлено понад 200 брендів та приблизно 3000 SKU. Проте були певні умови, через які народження бренду Graff стало можливим:

  • Талант власника компанії – побачити можливість на абсолютно новому для компанії ринку та створити ідею, що надихнула всю команду на швидкі та рішучі дії. І саме власна залученість власника в процес допомогла отримати якісний та швидкий результат.
  • Культура компанії – це про цінності, орієнтовані на інновації, відкритість та підтримку, які створили середовище, де кожен співробітник відчув себе частиною спільної великої мети. Тож, коли відкривали проєкт, залучали людей, які роками працюють в компанії Біосфера, – це одна з причин, чому проєкт зміг зрушити з місця.
  • Відбудова команди – завдяки репутації компанії були зібрані кращі спеціалісти ринку та створено окрему команду.
  • Використання інноваційних технологій та штучного інтелекту забезпечили високу якість продукції, допомогли створити сучасний дизайн пакування і таким чином швидко адаптуватись до ринку.

Чому саме чай

На початку повномасштабного вторгнення росії в Україну багато чайних брендів із російським корінням вийшли з нашої країни. Передусім, це були великі бренди, які займали понад 50% ринку. І відкрилося вікно можливостей.

У червні 2023 року команда поїхала в Італію, щоб в цілому дізнатися, що таке чай та яке потрібно обладнання для його виробництва. Тоді домовилися з лідером чайного виробництва в Італії щодо обладнання, а вже на початку січня 2024 року запустили виробництво. Це сучасний завод з передовими технологіями, який гарантує якість та відповідність стандартам екологічної безпеки. Чайну сировину ми отримуємо з різних країн: Китаю, Кенії, Шрі-Ланки та Індії.

І вже в травні 2024 року бренд стояв в Музеї слави італійської компанії виробника обладнання, де представлені лише світові лідери. А в жовтні цьогоріч ми отримали Золоту нагороду за 12 смаків та унікальне паковання.

Про створення героїв Graff

Ми надихалися не лише смаками, хотілося зробити для українців якусь історію, яка допоможе їм не тільки пити чай, а й отримувати додаткові позитивні емоції.

Тож за допомогою штучного інтелекту наша дизайнерка створює героїв, які відповідають окремому смаку. До прикладу, якщо це цейлонський чай, то на пакованні Лев. Якщо вишневий самурай, то Єнот в кімоно.

Про лінійки чаю та міфи

Наше виробництво чаю розташоване в місті Дніпро і кожен охочий може завітати та подивитися, як створюється чай. Ми маємо лінійку чаю в саше. Це той самий чай, як і листовий, тільки іншої фракції. Проте, коли ми проводили дослідження, з’ясували, що надто складно побороти міф, що чай в пакетиках не якісний та виробляється з такої самої сировини, як і інший листовий.

Тож ми не стали боротися з міфом і просто створили ще одну лінійку листового чаю. Дали клієнтам додатковий продукт, який вони хотіли.

Ще у нас є лінійка чаю в пірамідках, створена для тих, кому важливо бачити, який чай та які фрукти додані.

Маємо і лінійку асорті для тих, хто хоче спробувати чотири смаки та визначитися з фаворитом.

А до новорічних свят випустили лімітовану лінійку.

І завдяки тому, що маємо дійсно якісний продукт, привабливе паковання, за півроку розширили присутність бренду по всій країні та забезпечили доступ до продукції Graff навіть у найвіддаленіших куточках нашої країни.

Про рекламну кампанію

Високий сезон чаю – осінь. У цей період його споживають навіть більше, ніж зимою. Ми маємо велику амбіцію – за рік увійти в трійку лідерів, але зважаючи на реалії сьогодення, довго вагалися, чи варто робити масштабну рекламну кампанію. Проте вирішили розпочати комплексну рекламну кампанію, яка включає медійну та цифрову комунікацію та активує інтерес до продукту серед різних цільових аудиторій.

Ми стали спонсорами в телешоу МастерШеф та активно співпрацюємо з інфлюенсерами.

А ще завдяки нашому цікавому та оригінальному пакованню, люди самі залучаються та знімають ролики для соціальних мереж.

Також для роликів ми активно використовуємо штучний інтелект.

А цьогоріч ми пригощали чаєм у Зимовій країні на ВДНГ. Тут наших клієнтів зустрічають ростові ляльки – герої наших паковань. Цей проєкт не про бізнес та продажі, це наша соціальна місія.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку