Сталь і скло: як виглядає преміальний АТБ в новому форматі (фотоогляд)
АТБ продовжує радувати споживачів оновленнями своїх магазинів. Абсолютно нетиповий для мережі дискаунтерів магазин відкрився в Дніпрі.
Схоже, мода на «преміальні food-маркети» охоплює все більше українських торгових операторів. У минулому році почали роботу відразу кілька магазинів, незвичних для FMCG-мереж. Якщо новий Le Silpo в Одесі означає всього лише повернення Fozzy Group до розвитку напряму «делікатес-маркет», то елітний магазин Favore ніяк не відповідає образу мережі Фора, який склався у свідомості споживача. Не відстає і західноукраїнський рітейлер Наш Край, що представив абсолютно новий формат своїх торгових точок.
АТБ слідує цьому тренду. Перший магазин в новому форматі компанія відкрила ще в позаминулому році, а до кінця 2017-го планувала оновити ще 30 маркетів. Як мінімум один з них – в Дніпрі на проспекті Олександра Поля, 7 – ознаменував подальший розвиток мережі. Він разюче відрізняється від звичного покупцям вигляду АТБ і по дизайну, і по технічним рішенням, і по асортименту. Як пише дніпровський портал Інформатор, «приміщення стало в рази просторіше, тепер нескінченні відвідувачі не будуть товпитися в черзі, зачіпаючи один одного ліктями. Також з’явилися зручні візки та кошики. Прохід через каси тепер досить широкий, щоб могла проїхати дитяча або інвалідна коляска. Змінилося все, навіть форма співробітників». Також журналісти видання відзначили коригування в асортименті: «Новий АТБ порадує покупців оновленим асортиментом преміум-класу. На прилавках з’явилися якісні і дорожчі позиції зарубіжного виробництва. У магазині відкрився куточок продажу свіжої випічки і ароматної кави. Швидкопсувні продукти знаходяться в спеціальних холодильниках з регулюванням температури».
RAU підготувала фотоогляд першого преміального супермаркету найбільшої торгової мережі України.
Фото компанії Технохолод
Читайте також –
Підсумки 2017 року FMCG: поглинання, нові формати, відкриття, злети і падіння