Нова надія: Найбільш очікувані зарубіжні бренди в Україні

Нова надія: Найбільш очікувані зарубіжні бренди в Україні

04.01.2017 09:00
  1191
Микола Маранчак

Поки що в Україні працює всього близько 30% світових брендів. І серед них немає багатьох лідерів у своїх сегментах, виходу яких на вітчизняний ринок чекають вже не перший рік. Кого найбільше хочуть бачити в Україні споживачі?

2016 рік став непростим для української економіки, але саме в цей час нарешті заговорили про перші ознаки її відновлення. Для ринку рітейлу ця подія не пройшла непоміченою – в Україні з’явилися перші магазини Ravin Jeans, Uterque, Miracle Me, Atos Lombardini, Falke і Falke Kids, Tezenis, Steiff та інші. Всі вони при виборі локації віддали перевагу торговим центрам, а не формату стріт-рітейл. З урахуванням відкриття в країні нових ТРЦ, можна сміливо стверджувати про підготовлене підґрунтя для появи в Україні нових відомих брендів вже в 2017 році. Кого найбільше чекають українські споживачі – в матеріалі RAU.

H&M

Другий за величиною в світі одежний рітейлер вже не перший рік роздумує над виходом на український ринок і вже став притчею во язицех серед рітейлерів. Перші повідомлення про таку можливість датуються 2002 роком. І все-таки H&M щось продовжує манити в Україну, незважаючи на те, що раз за разом відкриття відкладається. Так, на початку грудня 2016 року голова з розвитку нових ринків H&M Маттіас Ламберг знову відвідав Україну і, за чутками, особисто оглянув кілька торгових центрів. Про вихід на український ринок в 2017 році поки не говорять, але шведи продовжують придивлятися і рішення може бути прийнято достатньо швидко.

Decathlon

У 2014 році французька марка спортивного одягу Decathlon, що належить власникам Auchan — сім’ї Мюльє, вже розглядала ймовірність відкрити в Україні мережі. Але проект заморозили – таку заяву було зроблено менеджером з розвитку міжнародних проектів Decathlon Франком Джорданом. Не так давно на ринку знову з’явилися чутки, що в Decathlon почали розглядати можливість виходу на український ринок і статися це може вже в 2017 році. Не виключено, що це пов’язано з продовженням великих будівництв Іммошан Україна — девелопера комерційної нерухомості, що входить в Holding Auchan, – відкриття першої фази нового ТЦ на Лівому березі заплановано вже на 2017 рік, як і запуск рітейл-парку Петрівка в Києві, про що RAU розповіла комерційний директор Іммошан Україна Анна Корягіна. Правда поки ці новини ніяк не пов’язують.

Koton

Минулий рік став розквітом турецьких брендів України. Присутність COLIN’S, LC Waikiki, English Home у всіх найбільших ТРЦ країни, а також їх поява в нових торговельних центрах, говорить про інтерес до українського ринку з боку турецьких підприємців. Головне, не упустити момент закріпитися до появи інших світових гігантів. Ще одна турецька ТМ, більш ніж очікувана в Україні – Koton, який називають турецьким аналогом Zara і Mango, що пропонує одяг у категоріях середній і середній мінус. Чи стане 2017 рік для неї роком розширення, буде відомо зовсім скоро.

IKEA

Вперше чутки про вихід IKEA на український ринок з’явилися в 2005 році. Через 12 років перспектива залишається все також неоднозначною. Незважаючи на те, що в 2015 році компанія активно шукала ділянку в районі Борисполя, а восени 2016 року на економічному форумі в Польщі її звали до Львова, поки ці пошуки припинилися. Як і у випадку з більшістю інших компаній, ситуацію зможе переломити лише покращення економічної ситуації і активна боротьба з корупцією, що є однією з ключових вимог компанії для її появи в країні.

Papa John’s

Вихід в Україну легендарної американської піцерії Papa John’s є однією з найближчих перспектив. Як раніше писала RAU, віце-президент з міжнародного розвитку бізнесу Papa John’s Майкл Мізолз вже провів в Україні зустріч з потенційними українськими інвесторами. «Українці зможуть скуштувати знамениту американську піцу вже на початку наступного року», – сказав він. Малася на увазі зима або весна 2017 року, стане зрозуміло вже скоро. Крига розтанула і якщо запуск стане успішним, він зможе стати позитивним сигналом і для інших світових гігантів.

Starbucks

Вже багато разів говорили, що американська компанія з продажу кави та однойменна мережа кав’ярень Starbucks не присутній на ринку України через занадто дорогу франшизу. Але є й інша причина – це слабка система захисту інтелектуальної власності в країні. Не дивлячись на те, що компанія все ще відсутня тут, домен і торгова марка Starbucks вже зареєстровані на “ліву” фізичну особу, яка не має жодного стосунку до компанії. Було б нерозумно розвивати бізнес там, де доведеться битися з вітряними млинами за своє місце на ринку, коли цьому не допомагає держава. Поки жорсткі реформи не стануть захищати право в Україні, поява Starbucks залишиться далекою перспективою. Але надія є завжди, тим більше що 2017 рік обіцяє стати роком великих реформ. Якщо політичної волі українських еліт вистачить.

Steve Madden

Такі бренди, як Steve Madden, давно присутні на українському ринку, але лише за рахунок міжнародних інтернет-магазинів. Про відкриття офіційних роздрібних точок поки ніхто не говорить вголос, заміною їм є транскордонна електронна комерція, яка, з поступовим розвитком платіжних систем і міжнародної доставки, все більше уводить українського споживача. Наприклад, товари River Island, S. Oliver, New Look в Україні зараз можна купити тільки в інтернет-магазині Lamoda, але все, звичайно ж, в обмеженому асортименті. Steve Madden в Lamoda, наприклад, зараз представлений всього в 32 моделях жіночого взуття. З іншого боку, ринок продовжує формуватися і створювати нові привабливі об’єкти для продажу світових марок – тільки в грудні 2016 в київському ЦУМ відкрилися перші в Україні корнери американського чоловічого бренду Michael Kors і німецького бренду Eduard Dressler. І це лише початок.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку