GfK: споживчі настрої українців покращилися

GfK: споживчі настрої українців покращилися

20.11.2017 12:33
  521
Ukrainian Retail Association

У жовтні індекс споживчих настроїв зріс на 3,6 пункти – до 62,6, найбільше зріс індекс доцільності великих покупок.

Про це свідчать дані дослідження споживчих настроїв в Україні, яке щомісяця проводить GfK Ukraine.

Згідно зі звітом компанії, в жовтні індекс поточного становища збільшився на 5 п. – до 60. Складові цього індексу змінилися наступним чином:

  • індекс поточного особистого матеріального становища склав 52,4, що на 3,6 п. вище від показника у вересні;
  • індекс доцільності великих покупок піднісся на 6,4 п. та встановився на позначці 67,6.

Індекс економічних очікувань піднявся на 2,8 п. – до рівня 64,4 у жовтні. Динаміка складових цього індексу виглядає так:

  • індекс очікуваних змін особистого матеріального становища збільшився на 4,7 п. порівняно з минулим місяцем та дорівнює 59,4;
  • індекс очікуваного розвитку економіки країни протягом найближчого року дещо зменшився та склав 59,7;
  • індекс очікуваного розвитку економіки країни впродовж найближчих 5 років становить 74,1, що на 4,1 п. вище за вересневий показник.

Очікування українців щодо безробіття у жовтні покращилися: показник індексу очікуваної динаміки безробіття опустився на 2,6 п. та склав 128,3. Невеликі зміни відбулися в індексі інфляційних очікувань, який збільшився на 0,6 п., склавши 185,8. Так само незначно змінилися і очікування українців щодо курсу гривні впродовж найближчих 3 місяців: індекс девальваційних очікувань зменшився на 0,4 п. ─ до значення 156,6.

«Позитивні зміни в споживчих настроях українців є наслідком зростання пенсій у жовтні поточного року, а також очікувань запланованого збільшення: стипендій у листопаді та мінімального розміру заробітної платні на початку наступного року», – прокоментували аналітики GfK Ukraine.

Нагадаємо, в вересні споживчі настрої українців майже не змінились. Індекс GfK склав 59, що всього на 0,4 пункти більше, ніж у серпні.

Читайте також –

Аналітика Nielsen: На що витрачає і як економить український споживач


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  115
Усі новини ринку