
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


У жовтні індекс споживчих настроїв зріс на 3,6 пункти – до 62,6, найбільше зріс індекс доцільності великих покупок.
Про це свідчать дані дослідження споживчих настроїв в Україні, яке щомісяця проводить GfK Ukraine.
Згідно зі звітом компанії, в жовтні індекс поточного становища збільшився на 5 п. – до 60. Складові цього індексу змінилися наступним чином:
Індекс економічних очікувань піднявся на 2,8 п. – до рівня 64,4 у жовтні. Динаміка складових цього індексу виглядає так:
Очікування українців щодо безробіття у жовтні покращилися: показник індексу очікуваної динаміки безробіття опустився на 2,6 п. та склав 128,3. Невеликі зміни відбулися в індексі інфляційних очікувань, який збільшився на 0,6 п., склавши 185,8. Так само незначно змінилися і очікування українців щодо курсу гривні впродовж найближчих 3 місяців: індекс девальваційних очікувань зменшився на 0,4 п. ─ до значення 156,6.
«Позитивні зміни в споживчих настроях українців є наслідком зростання пенсій у жовтні поточного року, а також очікувань запланованого збільшення: стипендій у листопаді та мінімального розміру заробітної платні на початку наступного року», – прокоментували аналітики GfK Ukraine.
Нагадаємо, в вересні споживчі настрої українців майже не змінились. Індекс GfK склав 59, що всього на 0,4 пункти більше, ніж у серпні.
Читайте також –
Аналітика Nielsen: На що витрачає і як економить український споживач