Одеський ТРЦ Riviera залучив 52,5 млн євро кредиту для збільшення орендної площі на 18 000 кв. м

Одеський ТРЦ Riviera залучив 52,5 млн євро кредиту для збільшення орендної площі на 18 000 кв. м

25.02.2020 01:04
  677
Іван Зайцев

Кошти надав Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР). Кредит буде також спрямований на “реструктуризацію балансу” компанії-власника ТРЦ Riviera та створення можливостей для професійного навчання молоді.

Як пише на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook старший радник із зовнішніх зв’язків в країнах Східної Європи, Кавказу та Центральної Азії ЄБРР Антон Усов, банк виділив фінансування розміром 52,5 млн євро спеціальній проектній компанії “Нові бізнес-погляди”, яка володіє та управляє ТРЦ Riviera в Одесі. Кредит допоможе розширити орендну площу торгово-розважального центру на 18 131 кв. м. Термін реалізації проекту – до кінця 2022 року.

У коментарі інформаційному агентству Interfax-Україна представники ЄБРР додали, що ця інвестиція дозволить збільшити пропозицію сучасних якісних торгових площ в Одесі, яка в даний час відстає від більшості європейських міст з показником орендної площі близько 250 кв. м на 1000 жителів.

Нагадаємо, ТРЦ Riviera – один з найбільших торгово-розважальних центрів в південних областях України. У ТРЦ працюють більше 190 магазинів відомих міжнародних і українських марок, кафе, боулінг на 16 доріжок, будівельний гіпермаркет Leroy Merlin, розважальний комплекс для дітей і open air майданчик. Загальна площа – 85 000 кв. м, орендна – 65 000 кв. м, паркінг розрахований на 2000 машиномісць.

Власники ТРЦ – компанія “Нові бізнес-погляди”. У держреєстрі її бенефіціарами вказані кіпріоти Андреас і Кіріакос Ріаласи (Andreas and Kyriakos Rialas), які володіють компанією через Centralpark Invest Cyprus Limited, Argo Real Estate Opportunities Fund Limited, Argo Distressed Credit Fund і ТОВ “Тритон холдинг “(Київ). Виручка керуючої компанії в 2018 році зросла на 16,8% – до 361,41 млн грн, а чистий прибуток склав 155,54 млн грн проти 470,47 млн ​​грн чистого збитку роком раніше.

Читайте також –

Ян Шкуро, ТРЦ Riviera: Кампанії «івент+лотерея+ко-брендинг» дають найкращий результат


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку