Олександр Нікітін, бренди Calzedonia та Intimissimi: Не бачимо ніяких проблем розвиватися й рости далі Керівник МНС ІНВЕСТМЕНТ – ексклюзивного представника брендів італійської компанії Calzedonia Group в Україні –... ДосвідПерсоналії 25 Квітень 2017 1629
Антон Гусаков, ресторани Simple: Кухаря в Україні знайти легше, ніж кур’єра Навіть стартувавши в дуже складний час – відразу після Революції Гідності – і не маючи жодного досвіду в ресторанному... ДосвідПерсоналії 21 Квітень 2017 653
Доповідь Colliers: хто з міжнародних брендів активно розвивається в Україні У разі стабілізації ситуації в Україні в найближчі роки інтерес закордонних рітейлерів до українського ринку буде... ЕкономікаНовини 19 Квітень 2017 844
Роман Кочут, співзасновник ювелірного бренду Kochut: Нас троє – в цьому секрет успіху Як троє братів із Закарпаття створили найпопулярніший у Facebook український бренд Kochut. Історії компанійПерсоналії 14 Квітень 2017 2846
АШАН біля дому: французька мережа буде розвивати в Україні формат «магазин біля дому» Перші об’єкти мережі АШАН у новому форматі можуть відкритися вже в цьому році. АналітикаНовини 12 Квітень 2017 3480
Ольга Шевченко, EVA: В цьому році інвестуємо в розвиток мережі не менше 200 млн грн Виконавчий директор EVA про розвиток мережі в 2016-му і плани на 2017-й, експансію мережі в західні і південні області, ставці... ДосвідПерсоналії 6 Квітень 2017 2036
Топ-10 продуктових мереж України за сумарною торговельною площею Хоча найбільше магазинів належіть концерну АТБ, по площі впевнено лідирує Fozzy Group. На третьому місці – METRO Cash&Carry Ukraine. АналітикаНовини 30 Березень 2017 1805
У 2016 році в Україні відкрилося 685 аптек З 2015 року кількість аптек в Україні почала збільшуватися і до кінця 2016-го в країні працювало вже майже 20 000 аптечних... АналітикаНовини 29 Березень 2017 696
АТБ має намір розширити мережу до 1 000 магазинів до 2019 року Наприкінці 2016 року мережа АТБ налічувала 835 торгових точок в Україні. НовиниНовини компаній 27 Березень 2017 1407
Схід і Захід. Продовольчі мережі більше не ставлять на Київ Продовольчі мережі відкривають нові магазини в регіонах країни. У столиці найпривабливіші площі вже зайняті. АналітикаНовини 17 Березень 2017 635
Польська LPP Group має намір орендувати 8 000 кв. м нових площ в Україні У 2017 році рітейл-оператор LPP Group, який керує модними брендами Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay, має намір орендувати мінімум 8 000 кв. м... НовиниНовини компаній 10 Березень 2017 900
Фоззі Груп планує залучити кредит на $75 млн для мережі дискаунтерів Thrash! Компанія Фоззі Груп виступає поручителем Сільпо-Фуд, яка розвиває мережу дискаунтерів Thrash!, у відкритті кредитної... НовиниНовини компаній 8 Березень 2017 720