Новий формат від Fozzy Group: власник Сільпо відкриває міні-маркети під брендом Foody
Перші п’ять магазинів нового проекту другого за розміром та виручкою продуктового рітейлера України вже почали роботу в Києві та передмісті: в районі станцій метро Лівобережна, Теремки, Васильківська, Славутич, а також у Броварах.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як пише портал НВ, про це виданню розповіли три директори компаній – постачальників. Міні-маркети Foody займають площу 50-100 кв. м, пропонують актуальний асортимент для щоденних покупок, і розташовуються в місцях з великим пішохідним трафіком. Це абсолютно новий напрямок для Fozzy Group, більш відомої українцям своєю флагманською мережею супермаркетів Сільпо.
За розрахунками опитанних НВ експертів, інвестиції у відкриття однієї такої торговельної точки можуть становити $100 000 – 150 000.
Цікаво, що під брендом Foody в Україні вже працює маркетплейс крафтової їжі та напоїв. Так само компанія повідомила про намір розвивати офлайновую мережу гастромаркетів із такою ж назвою, де будуть представлені товари від локальних невеликих виробників.
Втім, судячи по логотипу нової торгової мережі від керуючої компанії Сільпо на сайтах пошуку роботи, проекти ніяк не пов’язані між собою. Так що в перспективі можливий спір щодо прав на торговельну марку Foody.
Із запуском нового формату Fozzy Group заходить у дуже конкурентну нішу. В форматі “міні-маркет/ магазин біля дому” вже працює ряд операторів, у тому числі ті, що керують сотнями магазинів. У Києві найбільш відомі мережі КОЛО (понад 200 торгових точок), ЛотОК (понад 100), а в регіонах присутні бренди Наш Край і SPAR Express (більш 250-ти магазинів), Рукавичка (приблизно 170 точок), Файно маркет (близько 100 об’єктів ), 7/23, Делві, Копійка та інші.
Великі гравці так само не обходять своєю увагою такий формат. Наприклад, французький рітейлер Ашан вже запустив як магазини біля дому під брендом Мій Ашан, так і міні-маркети/точки видачі онлайн-заказів Ашан Pick up Point. Дніпровська мережа Varus експериментує з форматом Varus to go. І навіть беззаперечний лідер українського продуктового роздробу – корпорація АТБ – відкрила пілотні магазини АТБ Express.
В цілому, тренд активного розвитку формату “магазин біля дому” в Україні спостерігається вже не перший рік. Додатковим стимулом стала пандемія та карантинні обмеження, коли споживачі не хотіли або не могли їздити в гіпермаркети, тому вважали за краще скуповуватися в найближчих торгових точках.
Відзначимо, що відкриттям міні-маркетів Foody група компаній Fozzy підтверджує свій статус самого мультиформатного рітейлера України. У портфелі компанії: мережа супермаркетів Сільпо, магазини Фора, делікатес-маркети Le Silpo, дискаунтери Thrash!, гіпермаркети Fozzy C&C, преміальний маркет Favore, “магазини гарного настрою” OffTop by Сільпо. Крім роздробу, Fozzy Group включає ресторанний напрямок (заклади У Хромого Пола, Старомак, Positano, Escobar та інші); виробництво продуктів харчування (Ніжинський консервний завод, компанія з виробництва риби та морепродуктів Вогні Гестії, підприємство з виробництва м’яса птиці і яловичини Джерело Плюс); фінанси (банк Восток); поштові послуги (мережа Justin), туризм (турагенції Сільпо Вояж).
Читайте також –
Розмір має значення: чому гіпермаркети програють невеликим магазинам