Новини логістики та e-commerce: новий сервіс доставки Turbo.ua, перший офлайн-магазин Foodex24, авіакомпанія від Нова пошта та багато іншого

Новини логістики та e-commerce: новий сервіс доставки Turbo.ua, перший офлайн-магазин Foodex24, авіакомпанія від Нова пошта та багато іншого

29.10.2021 07:30
  954
Костянтин Симоненко

У Києві запустився сервіс експрес-доставки продуктів Turbo.ua, онлайн-супермаркет Foodex24 відкрив свій перший офлайн-магазин у Польщі, Нова пошта побудує сортувальний термінал у Борисполі та створює авіакомпанію Supernova Airlines, Zakaz.ua запустив доставку товарів з ринку «Озерка» для мешканців Дніпра, а також інші новини сфері електронної торгівлі та доставки.

Цей матеріал доступний російською мовою

Сервіс Bolt Food запрацював у Дніпрі

Компанія Bolt Food в Україні продовжує розширювати перелік міст, де з’явилася послуга швидкої доставки їжі з ресторанів. До платформи у Дніпрі приєдналося вже понад 100 закладів, серед яких KFC, Пузата Хата та інші. Послуга Bolt Food вперше з’явилася в Києві у жовтні 2020 року. Цього літа сервіс доставки їжі став активним у Харкові. Дніпро – третє за рахунком українське місто на карті Bolt Food.

Американська Amstar збудує логістичний комплекс під Києвом

Як повідомляє liga.net, американська інвесткомпанія Amstar збудує логістичний комплекс у селі Гурівщина на Київщині за $170 млн. Будівництво першої черги площею 38 000 кв. м розпочалося у серпні цього року. Її завершення заплановане на третій квартал 2022 року. Вартість будівництва першої черги – $20-25 млн. Загалом повний комплекс буде розміщений на площі 55 га. Він буде розширюватися у міру виникнення попиту та його будівництво закінчиться до 2027-29 року. Компанія планує здавати площі комплексу в оренду за попередньою ціною від $6 за квадратний метр. Логістичний комплекс стане другим великим об’єктом Amstar в Україні. У 2015 році компанія здала в експлуатацію житловий комплекс Skyline Residence на Печерську у Києві.

Перші результати роботи Glovo Express

13 жовтня на прес-брифінгу в приміщенні діючого мікрофулфілмент центру Glovo Express генеральний менеджер компанії Glovo у Східній Європі та Центральній Азії Дмитро Расновський поділився деталями розвитку бізнес-напрямку Q-Commerce. Це нове покоління сервісу доставки продуктів та інших товарів у містах за 20 хвилин і менше, який став можливим за рахунок відкриття мережі мікрофулфілмент центрів або dark stores, які в Glovo отримали назву Glovo Express.

В Україні вже працює 14 мікрофулфілмент центрів у Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі та Львові. До кінця 2021 року компанія планує запустити ще сім локацій Glovo Express у найбільших містах України. Наприклад, запущені локації Glovo Express у Києві вже покривають 60% площі міста. Основною метою компанії є забезпечення покриття міст мікрофулфілмент центрами на 80% та більше. Докладніше про організацію роботи Glovo Express читайте тут.

Zakaz.ua запустив доставку з ринку Озерка в Дніпрі

Згідно з повідомленням компанії, з 5 жовтня 2021 року користувачі сервісу доставки продуктів Zakaz.ua в Дніпрі мають можливість замовляти продукти не лише з супермаркетів, а й отоварюватись в один клік на найбільшому ринку міста – на Центральному ринку «Озерка». Нагадаємо, що раніше Zakaz.ua співпрацював лише із продуктовими мережами України. У серпні компанія запустила новий формат – доставку продуктів з ринків. Першим ринком-партнером став «Столичний» у Києві, а вже за місяць компанія розпочала співпрацю з ринком «Озерка» у Дніпрі.

Перші точки видачі Rozetka в Кам’янець-Подільському, Слов’янську та Бородянці

Як повідомляє на своїй Facebook-сторінці фахівець з маркетингу Rozetka Олена Распутна, компанія завершила перший місяць осені на позначці 188 точок видачі. З них 150 власних та 38 франчайзингових у 48 великих і маленьких містах та населених пунктах України.

У жовтні відкрилося ще десять точок – дві у столиці та вісім у регіонах. Зокрема, перші точки видачі Rozetka з’явилися у Кам’янці-Подільському, Слов’янську та Бородянці:

  • Київ, вул. Попудренка, 18 (біля метро Дарниця)
  • Київ, пр. Перемоги, 31 (біля метро КПІ, навпроти Smart Plaza)
  • Кам’янець-Подільський, вул. Соборна, 19
  • Луцьк, вул. Привокзальна, 10 Б
  • Софіївська Борщагівка, вул. Шалімова, 70/2
  • Буча, вул. Івана Кожедуба, 3
  • Кропивницький, вул. Космонавта Попова, 28 Л
  • Слов’янськ, вул. Шовковична, 12 у ТЦ Ярмарочний
  • Бородянка, вул. Центральна, 266
  • Львів, вул. Володимира Великого, 18

Підсумки п’ятирічки OLX

Онлайн сервіс безкоштовних оголошень підбив підсумки останніх п’яти років роботи, і того, як змінювалися уподобання користувачів. Згідно з повідомленням компанії, за п’ятирічку кількість успішних доставок на OLX збільшилася втричі — з 960 000 до 2,5 млн. За цей час через OLX Доставка покупці придбали товари на суму понад 7 млрд грн, у тому числі електроніку та одяг — на 4 та 1 млрд грн відповідно. Понад 3,5 млн покупок було з мобільних пристроїв Android, а 1,6 млн – iOS. Найбільше протягом п’яти років замовляли дитячі іграшки (понад 440 000 успішних доставок), комплектуючі та аксесуари до електроніки (понад 390 000), а також чоловічий одяг (340 000). Найбільші середні чеки за п’ять років зафіксовано у категоріях “Транспорт” та “Електроніка” — 4 510 та 1 430 грн відповідно, а найменші — у категоріях “Дитячий світ” та “Тварини” — 550 і 490 грн.

Нова пошта запускає власну авіакомпанію

Авіакомпанія отримала назву Supernova Airlines. Вона матиме власний флот і підкорятиметься компанії Nova Poshta Global. Як повідомили RAU у прес-службі Нова пошта, рейси здійснюватимуться з міжнародних аеропортів «Бориспіль» та «Львів». Авіаперевізник доставлятиме міжнародні вантажі. “Рішення запустити власну авіакомпанію продиктоване тим, що ми хочемо і надалі гарантувати клієнтам високу якість, швидкість та прогнозованість доставки”, – коментує Юрій Беневітський, СЕО Nova Poshta Global.

Крім того, Нова пошта збудує сучасний сортувальний термінал біля аеропорту «Бориспіль». Він буде вдвічі потужнішим за Київський інноваційний термінал, який здатний обробляти до 50 000 посилок на годину. Перша черга відкриється вже 2022 року. На території нового терміналу буде розташована сортувальна станція для міжнародних відправлень, внутрішній фулфілмент, посилковий та вантажний корпуси з високим рівнем автоматизації та роботизації. Також термінал буде оснащений злітно-посадковою смугою для безпілотних літальних апаратів. Загальна площа терміналу становитиме 35 000 кв. м.

У Києві запустився сервіс експрес-доставки продуктів Turbo.ua

У Києві запустився новий сервіс експрес-доставки продуктів Turbo.ua. Як повідомляє Retailers, поки новий сервіс працює у лівобережній частині столиці та привозить продукти з dark store. Доставка доступна з двох точок на Позняках та Осокорках. У листопаді компанія запускає третю точку. До кінця року сервіс планує покрити ще п’ять нових мікрорайонів, а всю столицю до кінця весни, повідомив CEO Turbo.ua Богдан Багрій. За його словами, технічний запуск у столиці відбувся ще влітку, а повноцінно доставку було запущено після Дня Незалежності. “Компанію зареєстрували в грудні, майже дев’ять місяців ми набирали команду і спільно готувалися до народження MVP проекту”, – розповів Багрій. Стартап співпрацює з більш ніж 80 постачальниками. Основний акцент робиться на органічні продукти, товари українських крафтових виробників та якісний імпорт.

Turbo.ua доставляє безкоштовно замовлення від 250 грн. Однак, якщо вартість замовлення менша, користувач сплачує за доставку 40 грн. За схожою схемою працює інший сервіс швидкої доставки Cooker, який також обіцяє доставку за 15 хвилин.

Rocket запустився в Португалії

Український сервіс доставки їжі Rocket запустився у Португалії. За інформацією Retailers, про це повідомив співзасновник Rocket Олексій Юхімчук у Facebook. Це шоста країна, де працює сервіс доставки. Першим містом, де працює доставка, став Лісабон. Першою країною за межами України, де Rocket запустив свою доставку, став Кіпр. Компанія запустила її наприкінці 2020 року. Потім у квітні 2021 року Rocket вийшов на ринок Нідерландів. У червні Rocket запустився у Греції та Франції.

Foodex24 відкриває перший офлайн-магазин у Польщі

Як повідомляє All Retail, український онлайн-супермаркет Foodex24, який вийшов на польський ринок на початку пандемії, зважився на відкриття першого офлайн-магазину. Він запрацює у містечку Бидгощ, що у Куявсько-Поморському воєводстві, недалеко від супермаркетів Lidl та Biedronka. Поки що невідомо, коли супермаркет прийме перших клієнтів. Очікується, що після всіх перевірок держорганами Foodex24 повноцінно почне працювати вже до початку листопада.

Магазин працюватиме цілодобово. Там покупці знайдуть широкий асортимент найпопулярніших продуктових товарів з України, Росії та Грузії.

Alibaba за час конфлікту Джека Ма з владою Китаю втратила $344 млрд

Згідно з інформацією Payspace Magazine, холдинг Alibaba Group за останній рік очолив антирейтинг падіння капіталізації. За даними агентства Bloomberg, ринкова вартість компанії з січня по теперішній час скоротилася на $344 млрд. Насамперед це пояснюється конфліктом голови Alibaba Джека Ма з китайською владою, що затягнувся. У жовтні минулого року підприємець мав необережність зневажливо відгукнутися про китайську адміністративну систему у телеефірі. Тоді він сказав, що надмірний контроль регулюючих органів КНР може задушити інновації. Місяцем пізніше Пекін заблокував найбільше IPO компанії Ant Group, внаслідок чого Ма недорахувався $34 млрд, а сам він зник з поля зору на три місяці, через що поповзли чутки про його можливий арешт. Наразі акції холдингу Alibaba торгуються на гонконзькій фондовій біржі на 43% дешевше, ніж восени 2020 року.

Kaspi.kz хоче купити великого українського гравця у сфері e-commerce

Як повідомляє ain.ua, Kaspi.kz із Казахстану веде переговори з керівництвом уже третьої компанії для поглинання в Україні. Цього разу йдеться про український e-commerce. Купівля великого місцевого гравця дозволить закріпитися на новому для себе ринку та швидко зайняти лідируючі позиції.

Деталі ще перевіряються, але за даними AIN.UA, сторони активно обговорюють угоду та домовляються про ціну продажу. Кошти Kaspi.kz мають: при виході на IPO компанія залучила майже $1 млрд. Ці гроші планували направити на експансію – вихід на нові ринки. Одним із найперспективніших вважають саме український.

Якщо угода вдало завершиться, це буде вже третій актив, який Kaspi.kz придбала в Україні. Раніше компанія придбала Portmone. Сума операції могла становити до $20 млн. Купівля банку БТА Банк могла коштувати компанії від $5 млн до $11 млн. Банк купувався для ліцензії, Portmone — у тому числі для швидкого отримання партнерств з Visa та Mastercard.

На відміну від попередніх двох угод, Kaspi.kz купує e-commerce не тільки заради ліцензій, а саме з великою базою користувачів та брендом. Крім того, Kaspi.kz планує побудувати в Україні технологічний хаб та створити тут великий IT-підрозділ.

Читайте також –

Новини логістики та e-commerce: новий формат доставки від Zakaz.ua, почтомати Укрпошта, новий термінал Нова пошта, розширення Rozetka та інше


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку