Сервіс доставки Glovo відкриває власні офлайнові магазини
Під брендом SuperGlovo працюють вже чотири торгівельні точки – по дві у Мадриді та Барселоні. До кінця року компанія має намір відкрити ще десять магазинів.
Read in English
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як повідомив в інтерв’ю виданню Sifted засновник старт-апу Оскар Піерре, зараз у магазині SuperGlovo представлено біля 1000 найменувань товару. Але в компанії розглядають можливість скорочення асортименту. “Більшість замовлень складаються з одних й тих самих продуктів – досить “нудних” речей, які потрібні людям терміново, такі як хліб, молоко, пластівці, які потім доповнюють іншими товарами. Також замовляють багато напоїв: ми працюємо цілодобово і, залежно від району, ми можемо доставити алкоголь”, – розповів Оскар Піерре.
Разом з тим бізнесмен не приховує амбітних планів розвитку традиційної торгівельної мережі. “У якийсь момент ми перейдемо до наступного етапу, коли подумаємо про те, щоб стати великим магазином, – конкретизував він. – Довгострокове бачення полягає в тому, щоб в кінцевому підсумку стати рітейлером, що продає воду власної торгової марки, пластівці власної торгової марки і так далі”.
Окрім офлайнових торгівельних точок Glovo активно відкриває dark kitchen – кухні, де готують їжу спеціально для доставки. Компанія вже запустила сім dark kitchen у Мадриді, Барселоні, Буенос-Айресі, Лімі, Мілані та Києві. Місцеві партнери ресторану, які досягли максимальної потужності у власних кухнях, можуть орендувати ці “кухонні кімнати”, щоб отримати змогу готувати ще більше страв на виніс для кур’єрів Glovo. “Оскільки ми ростемо, деякі з наших ресторанів-партнерів мають проблеми з масштабуванням – їхні кухні не збільшуються так швидко, як ми. Багато хто думає про створення власних dark kitchens, але дехто не може собі це дозволити, тому вони можуть орендувати простір у нас”, – розповів співзасновник компанії.
За матеріалами InvestoryNews
Читайте також –
Утсав Агарваль, Glovo: За наступні півроку ми плануємо запуститися в п’яти містах