
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Які інтернет-магазини були найбільш відвідуваними в Україні в липні 2020 року, з яких пристроїв на них найчастіше заходили, скільки в середньому тривав один сеанс і скільки сторінок переглядали користувачі.
Цей матеріал доступний російською мовою
Редакція EVO.business проаналізувала дані сервісу SimilarWeb і підготувала список найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні у липні 2020 року. Згідно з рейтингом видання, крім лідируючого онлайн-рітейлера Rozetka, якому буквально наступає на п’яти Prom.ua, в топ-5 найбільш відвідуваних інтернет-майданчиків також увійшли Aliexpress.ru + com, Epicentrk.ua, Bigl.ua.
Враховувався тільки трафік з України на веб-версії маркетплейсів
Трафік на Aliexpress.ru в липні 2020 року склав 10,11 млн відвідувань, а на Aliexpress.com – 4,05 млн. У рейтингу їх трафіки сумовані – при переході на Aliexpress.com з України йде редирект на Aliexpress.ru.
Порівняно з минулим місяцем, трафік виріс на 1-11% майже у всіх маркетплейсів. Падіння тільки у Zakupka.com – на 1%, і у Aliexpress.com – на 9% (Aliexpress.ru виріс на 1%).
Також в EVO.business підготували іншу цікаву інформацію найвідвідуванішим маркетплейсам в Україні. Зокрема – за джерелами трафіку в розрізі Desktop і Mobile. Як видно з діаграм, українські сайти відвідують частіше з мобільного, в той час як зарубіжні маркетплейси – зі стаціонарних пристроїв.
Йдеться про веб-версії маркетплейсів. SimilarWeb не враховує трафік з мобільних додатків.
Що стосується тривалості сеансу, то найбільше часу користувачі проводили на сайті Shafa.ua – 12,5 хвилин за сеанс. Це можна порівняти з показниками соцмереж. Наприклад, на веб-версії Facebook сеанс в липні в середньому тривав 11 хвилин. Найменше часу користувачі витрачали на Epicentrk.ua і Zakupka.com – всього 4 хвилини.
Лідером за кількістю переглядів сторінок – майже 13 сторінок за один раз – також став сайт Shafa.ua. Це пов’язано зі специфікою маркетплейса – на ньому покупці не завжди шукають конкретний товар, а видивляються варіанти доступних брендових речей.
Джерело: EVO.business
Читайте також –
Топ-10 найбільш відвідуваних інтернет-магазинів України в червні