
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Рекордний IV квартал допоміг зробити 2022 рік найуспішнішим за всю історію цифрової комерції у Сполучених Штатах. Старший редактор відділу технологій CSA Ден Бертіоме розповів про те, на які категорії товарів збільшилися витрати покупців в e-commerce, як зростає в останні роки мобільна комерція та що відбувалося з онлайн-торгівлею наприкінці 2022-го.
Згідно з щорічним дослідженням ComScore «Стан цифрової комерції», витрати американців на цифрові технології зросли приблизно на 11% до $1,09 трлн у 2022 році з $904,3 млрд у 2021-му. Найбільшими категоріями цифрових витрат споживачів стали продукти харчування (включаючи товари для немовлят і домашніх тварин) на $219 млрд, одяг та аксесуари ($175 млрд) і комп’ютери та комплектуючі до них ($117,7 млрд). У той же час, найбільше зростання в онлайн-покупках показати квитки на заходи (75%), цифровий контент (60%) та одяг і аксесуари (37%).
Частка мобільної комерції в загальному обсязі цифрових витратах за цей квартал сягнула історичного максимуму в 38%, або $127,5 млрд. Це означає зростання долі витрат через мобільні пристрої на 26% у порівнянні з минулим роком протягом кварталу, тоді як витрати на комерцію з десктопних приладів зросли на 13,5%. Загальні ж витрати на цифрову комерцію зросли на 18% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Водночас святкові витрати у 2022 році перевищили $200 млрд, збільшившись на 20% порівняно зі святковим сезоном 2021-го. Витрати з мобільних пристроїв у святкові дні склали $92,6 млрд або близько 46% від загальної суми.
Серед інших цікавих фактів:
За даними Adobe, рекордні обсяги цифрових продажів минулого року були підкріплені збільшенням онлайн-витрат протягом двох ключових рекламних періодів – святкового сезону та феєрії онлайн-продажів під час Amazon Prime Day у липні. Так, онлайн-продажі у святкові дні з 1 листопада по 31 грудня склали $211,7 млрд, що на 3,5% більше, ніж позаминулого року, і досягли нового історичного максимуму. Кібертиждень (п’ять днів між Днем подяки та Кіберпонеділком) став найвагомішим для продажів, адже приніс рітейлерам $35,3 млрд, що на 4% більше у порівнянні з 2021 роком.