Досвід і знижки: чому онлайн-покупці повертаються в офлайн-роздріб

Досвід і знижки: чому онлайн-покупці повертаються в офлайн-роздріб

01.11.2019 08:05
  645
Ukrainian Retail Association

Незважаючи на зростаючу популярність онлайн-покупок, за останній рік 99% всіх інтернет-шопперів купували товари і в звичайних магазинах.

Read in English
Цей матеріал доступний російською мовою

Як пише портал Chain Store Age, про це свідчать результати опитування, проведеного на замовлення Coldwell Banker Commercial дослідницькою компанією The Harris Poll. Дослідження показало, що головні причини вибору споживачами офлайн-магазинів – простота, безпосередність і позитивний досвід покупки.

Більшість споживачів (61%) обирають «цегляний» роздріб для покупки необхідного їм товару, ще 55% – щоб випробувати продукт перед покупкою.

Половина опитаних відвідує офлайн-магазини, щоб мати можливість переглянути і вибрати товар, а трохи менше половини (49%) – щоб скористатися розпродажами чи купонами.

Для покупки святкових подарунків більшість споживачів все ж віддають перевагу інтернет-магазинам (51%), а не фізичному роздробу (44%). Але при цьому 92% опитаних мають намір купувати подарунки в класичному рітейлі в прийдешньому святковому сезоні з наступних причин:

  • щоб скористатися розпродажами або купонами (55%);
  • щоб протестувати продукт перед покупкою (50%);
  • щоб знайти унікальні подарунки або щось конкретне (по 49%).

Серед інших цікавих результатів опитування можна відзначити, що в фізичних магазинах воліють купувати великі побутові прибори (81%), одяг/аксесуари (70%), товари для краси та здоров’я (67%) і домашній декор (67%).

Ще один цікавий факт: покупки в фізичних магазинах дозволяють споживачам почуватися краще.

Понад чотири з п’яти опитаних (81%) вважають, що вони вносять позитивний внесок у своє співтовариство, здійснюючи покупки в звичайному магазині. А 68% споживачів впевнені, що роздрібна терапія – відмінний спосіб зняти стрес.

Також споживачі цінують досвід покупки в магазині та персональну допомогу. При цьому половина покупців відповіла, що жертвує меншими витратами на продукт в інтернеті, щоб отримати персональну допомогу чи пораду від консультантів магазину.

За матеріалами: Chain Store Age

Читайте також – 

Дослідження: як українці використовують інструменти Google для здійснення покупок


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку