Три головних принципи для успішного переходу в онлайн – кейс

Три головних принципи для успішного переходу в онлайн – кейс

01.12.2020 08:00
  696
rau

Як класичний офлайн-рітейлер товарів для сну в період карантинних обмежень зумів успішно переорієнтуватися на онлайн і втричі збільшити продажі в інтернеті.

Цей матеріал доступний російською мовою

Керівник з digital-реклами компанії Sleep Number Джош Пітерсон в колонці для порталу thinkwithgoogle.com розповів про те, як рітейлеру вдалося перейти від продажів в офлайн-магазинах до електронної торгівлі та потроїти дохід від неї. Редакція RAU публікує скорочену версію матеріалу.

До пандемії бізнес-модель Sleep Number будувалася навколо приємних вражень в магазинах. Покупцям пропонували поліпшити своє життя, підвищивши якість сну. В основному ми продавали товари через звичайні магазини. Але в II кварталі 2020 року, коли було вжито заходів із соціального дистанціювання, відзначили зниження продажів у порівнянні з минулим роком на 40%. Ми зрозуміли, що потрібно швидко змінювати підхід і шукати нові способи охоплення користувачів, щоб підвищити продажі через інтернет.

Дотримуючись трьох принципів, ми зуміли адаптуватися до нових потреб покупців і зберегти позицію на ринку, що швидко змінювався.

  1. Розвивайтеся разом із споживачами

Тепер клієнти взаємодіють з компаніями інакше, так що потрібно це враховувати і гнучко реагувати на зміни. Ми зробили інтернет-магазин більш клієнтоорієнтованим.

Зокрема, оновили дизайн сайту. Тепер користувачі можуть замовляти зворотні дзвінки і надавати нам особисті дані на ранніх етапах прийняття рішення. Також скорегували повідомлення з урахуванням потреб клієнтів і докладно розповіли, як наші товари допомагають підвищити якість сну. У звичайних умовах цей процес зайняв би кілька місяців, але зараз ми були змушені обміркувати, спланувати і впровадити ці заходи всього за кілька тижнів.

В результаті кількість продажів через інтернет, а також через чати і телефонні дзвінки за II квартал 2020 року зросла більш ніж в три рази в порівнянні з минулим роком.

  1. Змінюйте стратегію із самих основ

Покращуйте сайт для залучення потенційних клієнтів тільки в тому випадку, якщо вже скоригували основні маркетингові стратегії. Ключові слова, налаштування аудиторій і плани кампаній повинні бути такими, щоб можна було звертатися до користувачів, які обирають товари онлайн або готові зробити покупку не виходячи з дому.

За допомогою Google Trends ми визначили, які категорії товарів викликають особливу зацікавленість у користувачів пошуку. З огляду на це, придумали торгові акції для інтернет-магазину. Оскільки під час пандемії люди стали більше часу проводити вдома, запропонували їм товари для затишку та комфорту. Коли з’ясувалося, що користувачі стали частіше цікавитися постільною білизною, додали в кампанії відповідні ключові слова, пов’язані з простирадлами, наволочками тощо.

Ми значно змінили стратегію і стали на 35% частіше використовувати автоматичні рішення, наприклад, такі як інтелектуальне призначення ставок. Це допомагає максимально ефективно розподіляти ресурси і враховувати зміни попиту.

  1. Об’єднуйте онлайн- і офлайн-стратегії

Кількість клієнтів інтернет-магазину зростала, і ми розуміли, що потрібно переглянути звичний підхід до бізнесу. Але були не готові відмовлятися від головного принципу – продажів, заснованих на взаєминах і уваги до потреб. Тому потрібно було зробити так, щоб клієнти з легкістю перейшли з офлайну в онлайн.

Багато наших фахівців стали працювати з дому, змогли приділяти увагу клієнтам в інтернеті та забезпечувати персоналізовану підтримку телефоном. Щоб клієнти отримували найактуальнішу інформацію, ми направляємо їх до фахівців з найближчих магазинів, з огляду на поштові індекси, зазначені при заповненні форми на сайті.

Новий підхід дозволяє нам ефективно організовувати роботу з даними як в звичайних магазинах, так і в інтернеті. Наші CRM-рішення підтримують телефонні дзвінки, онлайн-взаємодії, покупки з дому і записи на консультації в магазинах. Ми поєднуємо відомості про офлайн-продажі з нашої CRM із даними про інтернет-кампанії. Це допомагає нам не просто реєструвати потенційних клієнтів, але і враховувати їхні актуальні потреби.

Автор: Джош Пітерсон, керівник з digital-реклами, Sleep Number

Джерело: thinkwithgoogle.com

Читайте також – 

Не схожий на інших: 10 кейсів як залучити нових покупців і підвищити продажі в офлайн-магазинах


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  31
Усі новини ринку