Дослідження Payoneer: як коронавірус вплинув на ринок e-commerce в світі

Дослідження Payoneer: як коронавірус вплинув на ринок e-commerce в світі

01.06.2020 01:30
  797
rau

Міжнародна платіжна онлайн-платформа Payoneer підготувала свій традиційний звіт The Global Seller Index про глобальний стан ринку e-commerce під впливом COVID-19 на основі даних, отриманих від більш ніж 200 000 онлайн-рітейлерів з восьми країн.

Цей матеріал доступний російською мовою

Відповіді по ситуації з ринком e-commerce давали респонденти з Китаю, США, Великобританії, В’єтнаму, Кореї, Японії, Іспанії та Індії. RAU пропонує розглянути ті ринки, які більшою мірою можуть бути цікаві українському бізнесу.

Китай

У 2020 році Китай відновив статус країни-лідера в сфері міжнародної онлайн-торгівлі. У I кварталі 2020 року дохід транскордонних продавців виріс на 25% в річному численні. Багатьом вдалося уникнути великих втрат в продажах через пандемію, оскільки вони встигли закупити товар перед святкуванням китайського Нового року.

Основні проблеми торкнулися галузі логістики. Щоб подолати труднощі в ланцюзі постачань, багато компаній почали користуватися послугами комерційних чартерних рейсів, незважаючи на дорожнечу. Починаючи з II кварталу з’являються ознаки того, що китайський ринок e-commerce починає відновлюватися.

 

США та Великобританія

Онлайн-продавці з США і Великобританії відзначили загальне збільшення обсягу продажів в річному численні на 53% в I кварталі 2020 року. Повідомляється про значне збільшення продажів після початку поширення пандемії COVID-19, особливо для товарів, які вважаються необхідними або якими клієнти могли б користуватися вдома на карантині.

 

Корея

Корейська е-commerce індустрія в I кварталі 2020 року збільшила обсяг продажів на 45% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Однак, через вплив пандемії, корейські продавці були змушені боротися зі строгим прикордонним контролем у всій Південно-Східній Азії. Це призвело до зниження продажів в регіоні на 50%.

Починаючи з ІІ кварталу, корейські онлайн-продавці прагнуть розширити свій бізнес шляхом освоєння різних торгових майданчиків, сподіваючись, що ситуація скоро покращиться.

 

Європа

За результатами дослідження, число онлайн-продавців, в порівнянні з минулим роком, в Іспанії збільшилася на 30%, у Франції – на 13%, в Італії – на 85%.

Протягом непростого I кварталу продавцям у Франції вдалося збільшити обсяг міжнародних продажів на 12% в річному вимірі. Це сталося, ймовірно, завдяки більш розвиненій екосистемі електронної комерції. З іншого боку, пандемія сильно вплинула на продавців Італії та Іспанії – їх обсяги продажів впали в два рази.

Прогнозуючи майбутнє після COVID-19, можна побачити ознаки не тільки відновлення європейської індустрії e-commerce, але й її процвітання.

 

Індія

В останні роки міжнародна онлайн-торгівля в Індії впевнено розвивалася, про що свідчить збільшення обсягу продажів на 8% в I кварталі 2020 року, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Однак, через вплив коронавіруса прогноз на II квартал і далі – менш оптимістичний. Так, ізоляція 1,3 мільярда чоловік і серйозні збої в ланцюжках поставок привели до припинення послуг Amazon і Flipkart в Індії.

Глобальні висновки

Багато зі сфери e-commerce думають, що пандемія в кінцевому підсумку принесе користь їхньому бізнесу. Експерти впевнені: якщо онлайн-продавці зможуть знайти «правильні продукти», яких люди потребують під час карантину і потребуватимуть у майбутньому, після COVID-19, – продажі в сфері e-commerce стануть вище, ніж до коронавіруса.

У міру наближення II кварталу з’являлися ознаки того, що галузь відновлюється по всіх аналізованих країнах, крім Індії, де порушення в ланцюзі постачань виявилися складними в подоланні для місцевого бізнесу.

Крім того, експерти прогнозують прискорення діджіталізаціі і з упевненістю говорять про те, що в майбутньому успіх буде мати тільки той онлайн-продавець – бізнес якого буде максимально оцифрований і оптимізований. І використання високотехнологічних платіжних онлайн-рішень – важлива частина успішного ведення бізнесу в e-commerce.

Більше інформації та повний звіт The Global Seller Index – за посиланням.

Довідка. Payoneer – платіжна платформа для мільйонів малих підприємств, торгових майданчиків і бізнесів в більш ніж у 200 країнах світу. Payoneer надає набір послуг, який включає міжнародні платежі, оборотний капітал, податкові рішення, торгові сервіси та управління ризиками. Заснована в 2005 році.

Читайте також –

Рітейл та вірус: як COVID-19 впливає на топ-10 світових споживчих трендів в 2020 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку