Як збільшити продажі офлайн-магазину за допомогою онлайн-реклами – поради від Google
Віце-президент з глобального бізнесу Google Джейсон Сперо розповів про зміни споживчої поведінки в період пандемії коронавірусу, і виділив кілька можливостей для залучення клієнтів за рахунок онлайн-реклами.
Цей матеріал доступний російською мовою
З початку 2020 року наше життя сильно змінилося. Під час карантину клієнти і компанії частіше використовували технології, а рітейлери збільшували присутність в інтернеті. За останні півроку споживча поведінка змінилася, причому багато тенденцій, швидше за все, затримаються надовго.
Покупці стали ретельніше планувати похід в магазини, тому хочуть отримувати інформацію про асортимент в реальному часі. Інтерес до товару в наявності по всьому світу зріс більш ніж у вісім разів. При цьому локальні покупки стали набагато важливіше: запити зі словами «в наявності поруч» стали популярнішими більш ніж в два рази у всіх країнах. Тому рітейлери збільшують присутність в інтернеті, щоб охопити клієнтів, які особисто приходять за покупками.
Нове дослідження Google показує, що під час пандемії користувачам стало не так важливо, де купувати – в інтернеті чи в офлайні. 73% покупців не роблять різниці між онлайн- і офлайн-покупками, тоді як до кризи цей показник становив 65%. Також прискорився перехід на digital-рішення, а продажі через інтернет зросли.
Ось кілька порад для рітейлерів, які хочуть використовувати нову реальність і онлайн-рекламу для підвищення продажів.
Звертайтеся до своєї аудиторії як онлайн, так і офлайн
Дослідження Google показало, що в 2024 році 78% покупок буде як і раніше припадати на звичайні магазини. Щоб магазини пропонували клієнтам безконтактні покупки, Google додала функцію отримання замовлення з вулиці в рекламу місцевих рітейлерів.
Мережа магазинів товарів для ремонту Castorama – якраз та компанія, яка запропонувала клієнтам отримання замовлення на вулиці під час карантину. Фахівці Castorama оновили профіль компанії в сервісі «Google Мій бізнес» і почали використовувати рекламу місцевого асортименту. В результаті кількість онлайн-продажів за два з половиною місяці зросла в десять разів.
Функція «забрати пізніше» для реклами місцевого асортименту робить процес ще більш гнучким. Якщо товару зараз немає, його можна отримати через кілька днів.
Нові атрибути та інструменти для спрощення онлайн-покупок
В локальних кампаніях Google є атрибути для опису послуг. Наприклад, ресторани можуть вказати, що пропонують вечерю в закладі або їжу на виніс. Ця інформація буде видна в рекламі для користувачів Google Пошуку.
Скоро будуть додані атрибути для покупок в магазині та замовлення з вулиці. Клієнти зможуть отримувати інформацію в мережі й відправлятися в магазини, тільки коли впевнені, що там є потрібний товар.
Власники магазинів і ресторанів зможуть автоматично оптимізувати пошукову рекламу, вказуючи мету «продаж в магазинах». Інтелектуальне призначення ставок в цьому випадку працює так само, як для онлайн-конверсій і відвідувань магазину.
Джерело: thinkwithgoogle.com
Читайте також –
Три головних принципи для успішного переходу в онлайн – кейс