Новини логістики та e-commerce за вересень: Ашан, Rozetka, Нова пошта, Ін-Тайм та Glovo, Tesco, Amazon, Comfy, Decathlon

Новини логістики та e-commerce за вересень: Ашан, Rozetka, Нова пошта, Ін-Тайм та Glovo, Tesco, Amazon, Comfy, Decathlon

10.10.2018 08:05
  3350
Дарья Златьева

Найважливіші новини логістики та e-commerce вересня: маркетплейс від Ашан, ребрендинг і оффлайн-магазини Rozetka, Укрпошта, Нова пошта, Ін-Тайм та новий оператор доставки Glovo, новий склад Comfy, результати роботи онлайн-магазину Brain і запуск інтернет-магазину Decathlon в Україні.

Ашан розглядає можливість відкриття маркетплейсу в Україні

Як пише Retailers, девелоперський підрозділ французької групи Auchan – компанія Ceetrus – може запустити в Україні маркетплейс. Фінансовий директор Ceetrus Даніель Ді Джіакомо повідомив, що маркетплейс, імовірно, почне працювати вже в 2020 році.

Раніше комерційний директор компанії Ceetrus Анна Корягіна розповіла, що в компанії задумалися про відкриття маркетплейса – формату, який вже був впроваджений Auchan у Франції в 2015 році. За її словами, маркетплейс дає можливість уявити торговий центр не тільки оффлайн, але і забезпечити взаємодію між ТЦ і клієнтами онлайн.


Rozetka: два магазини в Одесі, ребрендинг и співпраця з Укрпошта

Друга точка видачі замовлень і виставковий зал найбільшого інтернет-магазину країни в Одесі розпочала роботу по вулиці Гайдара, 13 А. Перший магазин і точка видачі в Південній Пальмірі була відкрита в кінці серпня в селищі Котовського, за адресою Сахарова, 1 Б. Обидві точки дублюють за форматом київське представництво Rozetka – в ТРЦ Шоколад на вулиці Костянтинівській, 71.

Третій в Одесі, і другий за розміром в мережі, офлайновий магазин Rozetka відкриється в одеському ТРЦ FontanSky. Магазин Rozetka займе 1800 кв. м.

Ще одна точка рітейлера з’явиться до різдвяних свят в Києві – вона буде розташовуватися в будівлі Головпоштамту на площі 1500 кв м.

Також рітейлер здійснив ребрендинг. Над редізайном логотипу попрацювало агентство Fedoriv, яке раніше розробляло нові стилі для таких компаній, як Нова пошта, SOVA, Egersund Seafood, Будинок Іграшок та інших. Компанія оновила візуальний стиль, залишивши логотип “впізнаваним і рідним”.
Новий колір (#00А046 в RGB) і шрифт Typeface будуть використовуватися також для оформлення брендованого одягу, посилок, машин і навіть контейнерів.

Новий офлайн-формат Amazon

Amazon планує відкрити новий магазин з товарами, які клієнти оцінили в 4 зірки і вище. Магазин буде називатися Amazon 4-Star. В Amazon 4-Star буде представлена ​​різна продукція: від власних пристроїв Amazon та іншої побутової електроніки до кухонної і домашньої продукції, а також іграшки, книги та ігри.

У вересні Amazon стала другою американською компанією, ринкова вартість якої досягла $ 1 трлн. Ринкова капіталізація Amazon перевищила позначку в $1 трлн, що зробило компанію другою після Apple в цьому році, кому вдалося досягти даної цифри.

Amazon планує до кінця 2018 року відкрити ще як мінімум 10 магазинів без кас, а потім ще 50 в наступному році. Цілком можливо, що до кінця 2021 року буде вже близько 3000 Amazon Go. Amazon вже відкрила чотири нові торгові точки.

Також Amazon представила новий онлайн-магазин виключно для середнього та малого американського бізнесу Amazon Storefronts. У ньому представлено 25 категорій товарів: одяг, товари для дому, товари для домашніх вихованців, книги і так далі.

Кадрові перестановки в Omnicore, LeBoutique і Цитрус

Юлія Шилова яка раніше займала посаду маркетинг-директора LeBoutique, почала працювати в Omnicore. Клієнтами компанії є такі сайти як ultra-shop.com, md-fashion.com.ua, new-balance.com.ua і vsisvoi.ua.

Посада маркетинг директора в LeBoutique зайняв Олексій Попов. В’ячеслав Волоха, який займав пост e-commerce директора мережі магазинів гаджетів Цитрус, пішов з компанії. Топ-менеджер після нетривалого відпочинку планує зосередитися на е-commerce-ринках з найбільшою часткою проникнення інтернет-покупців і великим об’ємом самого ринку е-commerce.

Компанія Comfy орендувала склад під Києвом

Мережа магазинів Comfy орендує великий логістичний склад класу А + під Києвом. Про це пише nv.ua, посилаючись на агентство Інтерфакс-Україна. Раніше в інтерв’ю RAU генеральний директор Comfy Ігор Хижняк говорив про те, що компанія збирається переносити центральний склад з Дніпра в столиці.

“Центральний склад Comfy розмістився в смт Велика Димерка Київської області. Компанією орендовано приміщення класу А + площею 21 000 кв. М. Сучасні складські потужності надає компанія Raben”, – повідомив агентству Інтерфакс-Україна директор складу Comfy Максим Якименко. При цьому він зазначив, що розміщення фулфілмент-центру на складі поки не планується.

У Львові відкрився новий сортувальний термінал Ін Тайм

У компанії повідомляють, що відкриття терміналу допоможе скоротити терміни доставки не тільки в західному регіоні, а й по всій Україні. Площа нового об’єкту – 1800 кв. м, пропускна здатність – понад 200 тонн і 60-ти автомобілів на добу.

За словами генерального директора “Ін Тайм” Сергія Грачова, відкриття сортувального терміналу стало важливим етапом в рамках стратегії розвитку логістичної інфраструктури компанії. Новий потужний логістичний вузол дозволить поліпшити розподіл вантажопотоку із заходу в інші регіони України. До кінця 2019 року “Ін Тайм” планує будівництво другої черги сортувального термінала в Дніпрі.

Decathlon запустить в Україні онлайн-магазин

Про це розповів генеральний директор українського підрозділу Decathlon Флоран Гійє. Найбільший в світі виробник спортивних товарів Decathlon Group відкриє свій перший в Україні магазин в Рітейл Парк Петрівка навесні 2019 року. Одночасно із запуском офлайновой торгової точки почне роботу і інтернет-магазин.

Интернет-магазин Brain генерирует 30% продаж

Про це в інтерв’ю RAU розповів директор роздрібної мережі Brain Тарас Мазур. Середній чек в роздрібному магазині зазвичай становить близько $ 100, в той час як в онлайні, як правило, покупці вибирають більш дорогу техніку. Асортимент в онлайні доходить до 40 000 SКU. Трафік з мобільних становить близько 25%, покупки ростуть, але становлять поки не більше 7% від обороту.

У Києві розпочала роботу нова служба доставки Glovo

В Україні з’явився міжнародний оператор експрес-доставки Glovo. Серед його послуг: доставка продуктів з супермаркетів, їжі з ресторанів, побутових товарів – з магазинів drogerie. Зараз компанія вже працює з продуктовими супермаркетами Ашан, Фуршет і Novus, а також з декількома ресторанами.

Новий функціонал в мобільному додатку Нова пошта

Лідер ринку експрес-доставки розширив платіжний функціонал сайту і мобільного застосування, де тепер можна оплатити всі послуги та товари в один клік.


Швидкі і прості розрахунки стали можливими завдяки інтеграції платформи цифрових гаманців Masterpass від Mastercard в мобільний додаток Нова пошта (Android, iOS) і на сайт (сторінка «Трекінг»). Якщо оплачений онлайн товар одержувачу не підходить, оператор у відділенні легко ініціює повернення коштів на карту клієнта. Термін зарахування коштів залежить від правил банку, що випустив карту. Для оплати онлайн зараз доступні всі послуги Нова пошта: доставка, грошовий переказ (оплата за товар), а також контроль оплати.

Нова пошта побудує інноваційні термінали в Хмельницькому, Львові та Харькові

Компанія розпочала будівництво терміналів в Хмельницькому та Львові, а також підтвердила плани будівництва терміналу в Харкові. Скоро крім Київського інноваційного терміналу (КІТ), компанія запустить ще три аналогічних об’єкти: в Хмельницькому та Львові, де будівництво вже йде, і в Харкові – рішення про будівництво в цьому місті було нещодавно прийнято.

Термінал в Хмельницькому буде менше за площею і, за даними компанії, в нього інвестують близько 9 млн євро. На ньому буде встановлено таке ж обладнання як на КIТ, але з ще більш автоматизованими процесами.

У Львові будівництво терміналу знаходиться на фінальному етапі і завершиться в травні наступного року. Компанія вже замовила туди сортувальне обладнання. “Плануємо в усіх мільйонниках побудувати такі термінали. На наступний рік план – Харків, наступним, можливо, стане Дніпро”, – відзначають в прес-службі компанії.

Нові поштові оператори: “Євро Укрпошта” і “Скай Логістика”

НКРЗІ, внесла до Єдиного державного реєстру операторів поштового зв’язку інформацію про ТОВ “Євро Укрпошта” (Чернівці) та ТОВ “Скай Логістика” (Київ). Перше з них надає послуги прийому, обробки, перевезення та доставки поштових відправлень, виконує доручення користувачів щодо поштових переказів на території всієї України, а також в міжнародному напрямку з території країн Європейського Союзу, а також країн Близького Сходу: Ізраїль, Туреччина, Єгипет і Сирія .

“Скай Логістика” надає послуги прийому, обробки, перевезення та доставки поштових відправлень, виконує доручення користувачів щодо поштових переказів на території всієї України (крім окупованих територій).

Укрпошта доставить книги з Yakaboo безкоштовно

Укрпошта запустила безкоштовну доставку замовлень з інтернет-магазину Yakaboo: можна забрати книги в будь-якому з 11 000 відділень Укрпошти.

“Нашою метою було зробити книги більш доступними, максимально спростити процес покупки. З огляду на асортимент Yakaboo більш ніж 500 000 найменувань і близько 11 000 відділень Укрпошта по всій Україні, я переконаний, що це дійсно важливий крок в рамках популяризації читання. Тепер книга стане доступнішою навіть в найбільш віддалених куточках країни”, – зазначив Іван Богдан, генеральний директор Yakaboo.

Укрпошта запропонує особливі умови поштового обміну з Білоруссю для e-commerce

Укрпошта розширює можливості для e-commerce на доставку відправлень між Україною і Білоруссю. Між ВАТ «Укрпошта» і РУП «Белпочта» укладено угоду за спеціальним тарифом на пересилку відправлень. З 1 жовтня для підприємців вартість доставки посилки або дрібного пакета консигнації знижена на 40% за умови укладення договору юридичною особою і Укрпоштою.

Одним рядком:

  • Zara, Bershka і Pull & Bear відкриють онлайн-магазини по всьому світу
  • Засновник мережі UAmade продає інтернет-магазин Komod.ua за $ 22 500
  • Приват24 запустив продаж сертифікатів Алло
  • Нова пошта відкрила 49 нових відділень у вересні
  • Укрпошта підвищила тарифи і переходить на електронний документообіг з юридичними особами
  • Чверть міжнародних експортних поштових відправлень оформляється через особистий кабінет Укрпошта
  • Укрпошта виплатила $ 8,4 млн за кредитами, отриманими в 2013 році в ПАТ «Всеукраїнський банк розвитку».

Читайте також попередній огляд –

Новини логістики та e-commerce: Rozetka, Укрпошта, Нова пошта, Amazon, JD.com і інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку