Аналітика Nielsen: як зростають онлайн-продажі преміальних продуктів в Україні та світі
По всьому світу інтернет стає популярним місцем покупок для споживачів, які хочуть придбати товари преміум-класу.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Відповідно до нового звіту глобальної вимірювальної компанії Nielsen, ексклюзивні лінійки товарів і привабливі пропозиції генерують продажі місцевих і зарубіжних інтернет-магазинів.
Дослідження Nielsen Changing Consumer Prosperity, яке відстежує купівельну поведінку споживачів і витрати на преміальні категорії товарів, показало, що все більше споживачів по всьому світу користується місцевими інтернет-магазинами під час покупки преміальних товарів (45% в 2018 році, що на 6 процентних пунктів більше, ніж у 2016 році), і майже чверть споживачів купує товари преміум-класу в зарубіжних інтернет-магазинах (24%, що на 5 пп більше, ніж в 2016 році).
Фізичні магазини продовжують генерувати продажі у трьох з п’яти споживачів (60%) на локальному рівні, в той час як 15% споживачів кажуть, що подорожують за кордон, щоб купити продукти преміум-класу, причому найбільш типовими причинами цього є особистий досвід і увага в магазині.
Відповідно до опитування, 52% споживачів в Україні, найімовірніше здійснюватимуть покупки преміальних продуктів в місцевих онлайн-магазинах.
У той же час 14% українців схильні їздити за кордон, щоб купувати товари преміум-класу.
За словами споживачів у всьому світі, ключові атрибути, які, вони шукають в преміальних продуктах, – це висока якість (56%), споживчі якості (51%), дизайн (43%), досвід використання (42%) і бренд (42 %). Варто зазначити, що майже двоє з п’яти споживачів (41%) готові платити більше за органічні та повністю натуральні інгредієнти.
Окрім цього, споживачі готові платити більше за екологічно безпечні (38%) і соціально відповідальні (30%) товари.
Згідно зі звітом Nielsen, основні категорії продуктів, в яких споживачі найбільше прагнуть купувати товари преміум-класу, включають персональну електроніку (42%), одяг (40%), косметику (31%) і протеїнові продукти, такі як молочні продукти і м’ясо ( 30% і 29% відповідно).
«Коли ми дивимося на ставлення та поведінку споживачів до преміальних продуктів, ми можемо побачити дві абсолютно різні ситуації на розвинених ринках та ринках, що розвиваються, – відзначає Лора МакКаллоу, відділ ефективності продажів і маркетингу, Nielsen. – Зміна добробуту споживачів на ринках, що розвиваються, дозволяє споживачам використовувати свою знову знайдену купівельну спроможність для глобальних стандартів товарів і послуг, і все більше споживачів переходить на доступні продукти преміум-класу і нішевого сегменту. На зрілих ринках також є можливості для продавців преміальних продуктів і брендів, проте визначення відповідних ринкових пропозицій і точок диференціації може бути складним завданням. Ключовим застереженням для рітейлерів є недопущення дисконтування продуктів, за які споживачі готові платити преміальну ціну, або активна реклама категорій, які не особливо хвилюють споживачів».
Читайте також –
Nielsen: На чому українці економлять і на що витрачають вільні гроші