Amazon захопив 44% продажів e-commerce США в 2017 році

Amazon захопив 44% продажів e-commerce США в 2017 році

05.01.2018 08:45
  823
rau

Від товарів класу люкс до продуктів і засобів для краси та здоров’я: Amazon лідирує майже у всіх категоріях.

Read in English

Згідно з даними дослідження One Click Retail, онлайн-гігант забезпечив 44% всіх продажів електронної комерції в США в 2017 році. Amazon також належить 4% від загального обсягу роздрібних продажів в країні за рік – близько $200 млрд – йдеться в дослідженні Amazon Year in Review: п’ять основних тенденцій 2017 року.

Найбільшу виручку маркетплейсу приніс сегмент споживчої електроніки, який генерує більше $8 млрд. Товари для дому та кухні, а також видавничий підрозділ, принесли $5,5 млрд і $ 5млрд відповідно. У сегменті товарів для спорту та активного відпочинку показник склав $ 4 млрд.

Якщо говорити про найбільш швидкозростаючі категорії Amazon: то це товари для краси і здоров’я та luxury. Сегмент продемонстрував зростання 38%, закінчивши рік з показником $500 млн. Також в лідерах зростання: бакалія та меблі, кожна з яких виросла на 33% в порівнянні з попереднім роком і принесла гігантові по $1,5 млрд.

2017 рік став успішним для однієї з найбільших e-commerce компаній світу. За позаминулий рік, спокійно побудувавши автоматизовану маркетингову систему, а потім додавши основні оновлення до неї в 2017-му, гігант створив складну пошукову платформу, яка включає в себе широкий спектр ключових слів для мобільних пристроїв, настільних ПК і додатків.

У підсумку на Amazon починається більш 50% пошукових запитів, і тільки він має можливість конвертувати кліки в продажі. Згідно з цими додатковими перевагами та деякими показниками рентабельності інвестицій, багато брендів скоротили свої SEO та SMM бюджети на Google і Facebook, і вклали гроші в просування на Amazon.

Продажі товарів повсякденного попиту продемонстрували в 2017 році вибухове зростання: більш ніж на 35%. Це пов’язано в тому числі з придбанням інтернет-гігантом продуктової мережі Whole Foods.

«У кінцевому підсумку, виграли всі, – вважає Спенсер Міллерберг, генеральний директор One Click Retail. – Зрозуміло, що в 2017 році Amazon зробив ставку на правильну аудиторію, а бренди, які правильно себе позиціонували на маркетплейсі та змогли залучити споживачів, також наростили продажі».

Джерело: Chain Store Age

Читайте також –

Всі помруть, а він залишиться: чому Amazon переможе в торгівлі продуктами


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку