
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Alibaba інвестує $3,6 млрд в компанію Sun Art, яка управляє мережею з 484 гіпермаркетів в Китаї під брендами Auchan і RT-Mart.
Цей текст доступний також російською мовою
Як повідомляє портал Malls, китайський ecommerce-гігант Alibaba придбає 70,94% акцій A-RT Holdings, яка належить холдинговій компанії французької сім’ї Мюльє і контролює 51% Sun Art. До цього Alibaba вже володів 21% Sun Arts і тепер збільшить свою частку до 72%.
У 2017 році Alibaba уклала стратегічний альянс з Sun Art і інвестувала в її мережі гіпермаркетів Auchan і RT-Mart $2,8 млрд. Після цього Alibaba інтегрував офлайн-магазини Sun Art в свої платформи-Taoxianda, Tmall і Elie.me – і почав доставку продукції.
У публікації зазначається, що Alibaba прагне стерти межі між онлайн і офлайн-торгівлею, перетворивши традиційні магазини в онлайн-магазини і інтегрувавши ланцюжки поставок.
“Пандемія COVID-19 прискорює цифровізацію споживчого досвіду та корпоративних операцій. Придбання акцій мережі Sun Art посилить наше бачення нової моделі роздрібної торгівлі. Угода пропонує нашим споживачам повністю інтегрований досвід”, – сказав голова і генеральний директор Alibaba Даніель Чжан.
Після оголошення про угоду вартість акцій Sun Art на гонконгській фондовій біржі зросла на 18% до 9,4 гонконгських доларів ($1,2) за акцію, повідомляє TechCrunch. У публікації наголошується, що інші китайські компанії електронної комерції використовують аналогічний підхід до інтеграції офлайн – і онлайн-покупок. Наприклад, JD, головний конкурент Alibaba, уклав альянси з мережами супермаркетів Yonghui і Walmart.
Читайте також
Досвід Amazon, JD і Alibaba: три шляхи виходу з онлайну в офлайн