Битва гігантів: хроніки війни Alibaba&Amazon в картинках і цифрах
Всі віхи розвитку, етапи росту і фінансові результати двох світових гігантів в e-commerce в картинках і цифрах.
Е-pepper.ru зібрав, проаналізував і порівняв основні цифри Alibaba і Amazon в своєму матеріалі. RAU наводить основні тези статті.
Швидкість і зручності онлайн-шопінгу сьогодні вже ніхто не оспорює. Легкий доступ, покупки в кілька кліків, економія часу – лише деякі переваги, які дає споживачам електронна торгівля.
Якщо згадати про Pizza Hut, яка запустила онлайн-замовлення своєї продукції в 1994 році, і Amazon, який продає книги з 1995 року, стає зрозуміло, що історія електронної комерції налічує вже більше 20 років. Зараз, як показують численні дослідження, вона переживає справжній бум. І без сумніву, найбільшими гравцями на цьому ринку є Amazon і Alibaba.
Alibaba домінує в китайському інтернет-просторі з 2000 року, і за цей час компанія допомогла багатьом підприємствам і брендам рости і виходити на міжнародний ринок.
Джек Ма і 17 співзасновників Alibaba Group зіграли величезну роль в становленні компанії як лідера китайської e-commerce.
У вересні 2014 року, на IPO вартість акцій Alibaba досягла $ 92,7. З тих пір холдинг є найбільшим в Азії підприємством електронної комерції.
З іншого боку, не тільки в США, але і, як мінімум, ще в 15 країнах Amazon став синонімом онлайн-шопінгу. Щомісячні продажі з сайту Amazon.com досягають $ 2,2 млрд, доставка забезпечується більш ніж в 100 країн світу.
Джефф Безос заснувавши компанію в 1994 році, назвав її Cadabra. Однак у жителів Сіетла це слово викликало негативне ставлення. Тому в 1995 році інтернет-магазин книг був запущений під ім’ям Amazon.
З моменту свого створення компанія була націлена рух вперед та інновації. Тепер Amazon пропонує самі передові товари та послуги: від хмарних сервісів до електроніки Kindle і Fire.
За оцінками аналітиків, в найближчі три роки бізнес американського інтернет-гіганта виросте до $ 632 млрд.
При цьому потенціал зростання і охоплення світової аудиторії у Alibaba все-таки вище.
У той час як Amazon в США продає на $ 3,39 млрд у “кіберпонеділок” і $ 3,34 млрд у “Чорну п’ятницю”, Alibaba в День холостяка реалізує в усьому світі товарів на $ 17,49 млрд.
Читайте також –
KPMG: до 2020 року на Китай припадатиме 60% глобального e-commerce