Засновники інтернет-магазину Checkroom: Для нас важливо не просто продати товар, а щоб клієнт залишився задоволеним

Засновники інтернет-магазину Checkroom: Для нас важливо не просто продати товар, а щоб клієнт залишився задоволеним

24.12.2018 09:15
  1761
rau

Співвласники онлайн-магазину одягу українських брендів Checkroom Владислав та Лілія Ткач про початок бізнесу, особливості формування асортименту, роботу із споживачами та майбутнє сегменту made in Ukraine.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Сегмент ecommerce в Україні розвивається чи найшвидше у світі – в середьному оборот онлайн-торгівлі росте приблизно на 30% у рік. Це обумовлене не тільки все більшим проникнення інтернету, але й креативністю та ініціативністю вітчизняних підприємців, а також інтересом споживачів до товарів українських брендів. Разом з тим це призводить до росту конкуренції серед інтернет-магазинів, що продають одяг made in Ukraine. Як вдається залучати споживачів, знаходити нові цікаві пропозиції, успішно конкурувати з іншими платформами й постійно розвиватися в інтерв’ю RAU розповіли власники інтернет-магазину українських брендів Chekroom Владислав та Лілія Ткач.

– Як з’явилася відкрити інтернет-магазин: коли та чому саме у такого форматі?

– Ідея створити свій інтернет-магазин виникла банально через потребу займатися своєю справою, самореалізуватися, а не працювати на когось. Тож в 2015 році ми вирішили придбати готовий інтернет-магазин, який реалізовував одяг китайського виробництва. Однак ця бізнес-модель виявилась абсолютно незручна та дуже затратна по часу: ні точних розмірних сіток, ні точних термінів доставки, одні хвилювання. Тому вирішили почати все з нуля.

Враховуючи національний підйом та інтерес до всього made in Ukraine після Революції Гідності, вирішили спробувати співпрацювати тільки з українськими брендами та дизайнерами. Такий формат виявився набагато кращий.

Звісно, все починалось не так позитивно та швидко, як зараз. Тож, так на просторі UAnet з’явилась нова онлайн-платформа українських брендів checkroom.com.ua. Хтось не повірив в нас, і залишив нашу площадку, когось залишили з часом ми. Але ми вдячні тим брендам, хто з нами з перших місяців роботи та покупцям, які стали постійними. І відходити від цього формату поки що не збираємось, хоча час від часу ми отримуємо такі пропозиції від закордонних дизайнерів.

– Які особливості формування асортименту, підбору брендів, що представлені у магазині?

– Ми постійно розширюємо асортимент. Щомісяця до нас звертається велика кількість виробників або дизайнерів із пропозиціями, які ми не залишаємо без уваги. Ми не женемося за кількістю торгівельних марок, тому з часом відсіюємо бренди, які виготовляють неякісні речі, які мають проблеми із організацією свого бізнесу в частині комунікацій та своєчасного виготовлення та доставки товару.

Адже, щоб створити бренд, недостатньо просто виготовити колекцію одягу. Крім цього потрібно побудувати якісні бізнес-процеси для виготовлення речей на постійній основі, актуального складського обліку та швидкої взаємодії з усіма партнерами.

А також бути готовим до масштабування бізнесу. На жаль, це не всі розуміють. Тому такі бренди, скоріш за все, з часом зникнуть.

Залучення споживачів: в чому полягає унікальність вашого магазину, чим ви відрізняєтесь від інших порталів?

– Із самого початку поставили собі за мету зробити максимально зручну платформу для клієнтів із акцентом на сервіс. Для нас важливо не просто продати товар, а щоб клієнт залишився задоволеним. Тому після оформлення замовлення ми завжди допомагаємо покупцям визначитись із розміром, а після отримання речей – дізнаємось: чи підійшов розмір та чи задоволений клієнт покупкою.

Звісно, на це йде більше часу, але клієнти достатньо позитивно оцінюють таку модель обслуговування. Крім цього, у нас є програма лояльності для зареєстрованих клієнтів, яка базується на сумі попередніх покупок.

– Розкажіть про особливості роботи з клієнтами: можливості доставки товарів, формати оплати тощо.

– Наразі ми пропонуємо клієнтам максимально зручні способи оплати:

  • Оплата за допомогою карток Visa/Mastercard
  • Приват24
  • Оплата готівкою в терміналі ПриватБанку
  • Оплата готівкою на відділенні Нова пошта чи Укрпошта
  • Миттєва розстрочка від ПриватБанку

Доставку по Україні виконуємо такими компаніями як Нова пошта або Укрпошта. З останньою стало набагато зручніше працювати після впровадження API для e-commerce. Всі міжнародні замовлення доставляємо через сервіси Укрпошта.

Робота із поверненнями: як вона побудована у вашій компанії, як вирішуєте цю проблему?

– Робота з поверненнями організована згідно діючого законодавства України. Тобто покупець без проблем може зробити обмін або повернення протягом 14 днів, за виключенням індивідуальних замовлень.

Для того, щоб максимально зменшити відсоток обмінів та повернень, ми, як і казали вже, завжди допомагаємо клієнту обрати правильний розмір одягу чи взуття.

– Перспективи одягу made in Ukraine на теперішній час та у найближчому майбутньому: чи збережеться мода на український одяг, чи цей тренд недовговічний і скоро відійде у минуле?

– На нашу думку, тренд на речі made in Ukraine трохи спаде, але не зникне зовсім, так як більшість людей, які вже обирали речі українського виробництва за останні роки, оцінили його ціну та якість та будуть й надалі обирати ці речі.

Високу якість підтверджують і світові зірки, які все частіше обирають речі українських дизайнерів.

– Які перспективи українського e-commerce та ваші плани на подальший розвиток?

– Онлайн-торгівля в Україні, як і в усьому світі, буде стрімко зростати, якщо, звісно, цей процес не призупинить чергова криза. На наступний рік ми плануємо розширити кількість рекламних каналів для залучення більшої аудиторії на сайт до 100 000 унікальних відвідувачів в місяць.

Наразі маємо непогане зростання об’єму продажів, близько 100% на рік. Робота над оптимізацією рекламних каналів, ріст трафіку та якісний клієнтський сервіс дозволить збільшити нам цей показник до 200% на рік.

Також збільшимо значно асортимент взуття, щоб надати клієнтам доступ до більшої кількості товарів від українських брендів. В планах розпочати наповнення категорій “Для дому”, в якому буде і посуд, і декор для дому, постільна білизна, деякі види меблів тощо.

Сайт інтернет-магазину Checkroom

Читайте також –

У чому причини зростання попиту на продукцію made in Ukraine


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку