Великі зміни: як провести digital-трансформацію в нестабільних умовах
Три дієвих способи провести digital-трансформацію бізнесу в непередбачуваних умовах.
2020 рік виявився дуже непростим, але в бізнесі та рекламі основне завдання залишається таким самим: визначати шляхи розвитку та розробляти стратегії роботи зі споживачами.
Зараз компанії отримують масу даних про споживачів, і можуть використовувати цю інформацію. Багато брендів провели digital-трансформацію і добилися успіху. Це пов’язано не тільки з оптимізацією інтернет-магазинів, а й з використанням даних і технологій для розвитку продукції та розширення можливостей каналів. Think with Google поділився трьома способами, за допомогою яких можна здійснити digital-трансформацію бізнесу.
Три способи digital-трансформації бізнесу
1. Використовуйте дані для створення стратегії
Навесні люди стали планувати відпочинок і приводити в порядок двори та сади. Французька сімейна компанія Piscines Desjoyaux, у якій 165 торгових точок з продажу басейнів, швидко відреагувала на зміну попиту. Вона випустила лінійку домашніх басейнів, які покупці можуть встановити самі. Фахівці Desjoyaux і рекламного агентства Agence 79 використовували автоматизацію, оптимізували свій рекламний аккаунт і трансформували бізнес в цифровому просторі. Це дозволило їм вийти на новий ринок і залучити на 113% більше клієнтів. Продажі зросли на 20% в порівнянні з минулим роком.
2.Розробіть стратегію роботи з каналами в непередбачуваній ситуації
Під час карантину споживачі більше часу проводили вдома. Багато хто вирішив зробити ремонт або оновити інтер’єр. Британська ремонтна компанія Toolstation швидко скоригувала свою стратегію продажів під цю потребу. Її команда запропонувала клієнтам оформляти замовлення онлайн, а потім швидко отримувати куплені товари в магазинах поблизу. Такий підхід забезпечив максимальну безпеку для покупців. Маркетологи також збільшили витрати на рекламу в Google – ці канали виявилися для них важливі через зростаючий попит.
3. Задовольняйте швидкоплинний попит
Під час пандемії люди часто купували електроніку і побутову техніку – це сильно вплинуло на роботу рітейлерів. Італійська компанія MediaWorld вдвічі збільшила інвестиції в e-commerce: офлайн-магазини не працювали під час карантину. Маркетологи вивчили найпопулярніші категорії в сфері електроніки – виявилося, що споживачів найбільше цікавлять ноутбуки, відеоігри і консолі, а також дрібна побутова техніка. Фахівці MediaWorld врахували це і змінили пріоритети – пропозиція стала адекватна попиту.
Інструменти і технології допомагають компаніям задовольняти попит в мінливих умовах і готуватися до майбутнього.
Дійте, щоб відповідати очікуванням споживачів
Пандемія помітно вплинула на поведінку людей. Компанія Google провела дослідження про прийняття споживчих рішень про покупку і з’ясувала, що найважливіші процеси відбуваються між появою ідеї щось купити і покупкою. Основні проблеми – маса інформації та величезний вибір. А прийняття рішень з кожним днем стає тільки складнішим.
Допоможіть своїм клієнтам не заплутатися. За рахунок швидкої реакції на їхні нові потреби ви зможете зробити рекламу двигуном розвитку. Використовуйте інтелектуальну автоматизацію, яка дозволить діяти масштабно з урахуванням даних і сигналів в реальному часі.
Читайте також –
Цифрова трансформація рітейлу: ретроспектива і прогнози розвитку на 2021 рік