Епіцентру 20 років: понад 2 млрд відвідувачів та 2,2 млн кв. м площ Середній трафік мережі Епіцентр майже в 19 разів більший за відвідуваність Ейфелевої вежі, загальна площа всіх ТЦ... Історії компанійАналітика 6 Грудень 2023 3144
Укрзолото та Епіцентр: колаборація про щастя Зараз найкращий час для об’єднання, і бізнес — не виключення. Нові спільні проекти допомагають розширювати клієнтські... МаркетингНовини партнерів 6 Грудень 2023 1021
Як мережа Brocard першою в Україні впровадила комплексну Customer Data Platform від Microsoft для виняткового клієнтського досвіду Для багатьох українців преміальна парфумерія і Brocard – майже синоніми. Найбільша в країні мережа ароматів і косметики... ІнноваціїНовини партнерів 6 Грудень 2023 3048
Автоматизація торгівлі: як Varus оптимізував операційні процеси за допомогою мобільного додатку CIO мережі Varus Сергій Плахтиря в експертній колонці розповів як компанія створила просте та економічно вигідне рішення... ІнноваціїНовини партнерів 5 Грудень 2023 2240
Велика заправка: як виглядає та що пропонує найбільший АЗК України, відкритий мережею WOG Керівники різних напрямків роботи мережі АЗК WOG та їх партнери в програмі «За рамками рітейлу» розповіли про нову... Нові форматиНовини партнерів 4 Грудень 2023 9446
Ролики тижня: IKEA, Tesco, SOVA, MacPaw та реклама Roshen Wafers для польского ТБ Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. Історія вихідного дняМаркетинг 3 Грудень 2023 1821
Епіцентр запускає перший магазин меблів середньої та преміальної ціни Мережа Епіцентр починає розвиток нового формату магазинів під брендом Центр меблів Grand. Вчетверо більші за стандартні... ВідкриттяНові формати 1 Грудень 2023 1584
Олександр Коробов, Netpeak Ukraine: Чому у війну найбільша мережа супермаркетів активно інвестує в direct маркетинг – кейс АТБ Team Lead команди Email & Retention маркетингу в агентстві Netpeak Ukraine Олександр Коробов у експертній колонці поділився основними... E-commerceМаркетинг 1 Грудень 2023 2091
Як пройшла Чорна п’ятниця в Алло За рік онлайн-трафік Чорної п’ятниці в Алло збільшився на 26%, а середній чек – на 30% МаркетингНовини партнерів 30 Листопад 2023 1045
Віолета Титаренко, Люксоптика: Як працює та розвивається мережа у війну Як мережа Люксоптика відновила роботу в Харкові, який постійно страждає від обстрілів, про privat label, конкурентів,... ДосвідНовини партнерів 30 Листопад 2023 2069
Як польська мережа HalfPrice завойовує Європу та обходить конкурентів-гігантів За три роки польська мережа HalfPrice, що належить місцевій компанії CCC Group, відкрила понад 100 магазинів у Польщі та приблизно... Історії компанійНовини 30 Листопад 2023 4009
Андрій Хоменко, Meest Пошта: Як логістика може надати бізнесу додаткову цінність Заступник генерального директора Meest Пошта Андрій Хоменко у колонці для видання delo.ua розповів про співпрацю з... E-commerceДосвід 30 Листопад 2023 1452