Ролики тижня: IKEA, Tesco, SOVA, MacPaw та реклама Roshen Wafers для польского ТБ

Ролики тижня: IKEA, Tesco, SOVA, MacPaw та реклама Roshen Wafers для польского ТБ

03.12.2023 09:00
  964
Дарія Осіїк

Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі.

IKEA

Напротивагу блискучій святковій рекламі, якою зараз переповнений ефірний простів, норвезький меблевий рітейлер вирішив виділитись, створивши шаблони брутально чесної різдвяної кампанії.

Замість глянцевої досконалості у ролику показано хаос і передсвятковий стрес, які зазвичай залишаються за лаштунками. Коротке правдиве відео показує гарно прикрашений святковий будинок, але далі стає зрозуміло, такий ідеально прикрашений і святковий діє є лише частиною різдвяної інсталяції у виставковому залі магазину IKEA. А далі глядач бачить ще більш неідеальну картинку як батько намагається впоратись з вередуючими дітьми в магазині. Ця сцена іронічно натякає, що свята не завжди бувають такими гарними, як очікується.

Ролик продовжує кампанію меблевого гіганта «Life is Not An IKEA Catalog», у якій ілюзії прекрасних будинків розбиваються об реальність життя.

Tesco

На відміну від IKEA британський продуктовий рітейлер Tesco у своїй зворушливій різдвяній рекламі показав казковий дух свята, який заряджає усіх довкола, об’єднує, змушує посміхатись, жартувати, почуватись щасливими та поводитись як діти.

У ролику показано сім’ю, у якій батько своїм настроєм, жартами та смішними вчинками поступового змушує сина також відчути дух Різдва. Ідея кампанії – показати, як таке свято може об’єднати навколо себе не лише родину, а й цілу країну.

Також рітейлер акцентує на тому, що підготовка до свята часом може бути навіть важливішим і більш захоплюючим процесом, ніж саме святкування. Цю ідею передано за допомогою художнього порівняння: так у відео «Becoming More Christmas» показано, як святкова радість перетворила людей на різні різдвяні атрибути — ялинки, сніговики, ялинкові прикраси, снігові кулі та інше.

SOVA

Український ювелірний дім SOVA презентував новорічний ролик із cимволом нової колекції SHE — золотою змією. У ролику змія нагадує врешті-решт повірити у дива, адже вони трапляються лише з тими, хто в них щиро вірить. «Затамовуй подих, коли на твоїх очах трапляються дива. Очікуй на них у своєму місті, у відображенні телефону чи у випадкових подіях. Золота змія, яка подорожує вулицями Києва — це диво, яке надихає тебе зухвало та сміливо керувати своїм життям», — написав бренд.

Золота змія є метафорою жіночої сили та сексуальності. До колекції SHE увійшло вісім видів прикрас: кольє, браслети, каблучки та моносережки. Вона виконана у двох варіаціях оздоблення — з діамантами, що повторюють рельєф зміїної шкіри, та з гладкого золота. 

MacPaw

Moonlock, кібербезпековий напрям MacPaw, запустив Cybersecuritoons. Це серія анімованих відео, які у доступній формі вчать, як захиститися від сучасних загроз. Над створенням Cybersecuritoons працювала студія Анімаград, яка нещодавно випустила анімаційний фільм «Мавка: Лісова пісня».

Маючи на меті створення технологій кібербезпеки для звичайних людей, Moonlock прагне об’єднати складні технології в інструменти, якими зможе користуватися кожен. Саме тому Moonlock представив Cybersecuritoons, які пояснюють основи персональної цифрової безпеки тим, хто не дуже знайомий із темою, але вже стурбований ймовірними ризиками. Крім того, ці відео створені для полегшення роботи тим, до кого найчастіше звертаються за порадою щодо кібербезпеки.

У чотирьох коротких відео Moonlock розкрив наступні теми особистої кібербезпеки:

  • паролі;
  • віддалена робота;
  • фішинг;
  • шкідливе програмне забезпечення.

Цей відеокурс — освітньо-соціальний проєкт Moonlock, який поєднує експертні знання і зрозумілий формат. Усю інформацію, надану в Cybersecuritoons, перевірила лабораторія з пошуку шкідливого програмного забезпечення — Moonlock Lab, до складу якої входять етичний хакер і спеціаліст із кіберзлочинності.

Cybersecuritoons доступні безкоштовно на сайті Moonlock, а також на YouTube-каналі Moonlock англійською мовою з українськими субтитрами.

Roshen Wafers

Креативна агенція Drama Queen створила рекламну кампанію Red Riding Hood для бренду Roshen Wafers – представника українського виробника солодощів у Польщі. Це перша рекламна кампанія Roshen Wafers на конкурентному польському ринку, тож вони хотіли вийти зі свіжою комунікацією, яка б вирізняла їх і водночас доносила просте зрозуміле повідомлення “Ці вафлі – ну дуже смачні”. 

У ролику перед глядачами постає, на перший погляд, класична казка про Червону шапочку, яка, з появою в ній вафель, розвивається не по класичному сюжету. Тут вовк – зовсім не злий і страшний звір, а звичайний хлопець. Шапочка – не така вже й наївна дівчинка, а практично злий геній. Коли втомлюєшся ходити по лісу – завжди можна викликати Huber (Horse Uber). А якщо стається такий страшний злочин, як викрадення вафель Roshen, за справу беруться справжні копи.

Зйомки проходили в Грузії. Режисером ролика став Йоріс Доммелс, який раніше співпрацював з міжнародними компаніями Vodafone, Heineken та McDonald’s. Над анімацією казкових звірят працювала команда м1х studio, а за (нелегкий) продакшн відповідали 2332 – щоб зняти нічну сцену з поліцією, у лісі побудували справжній казковий будиночок бабусі Червоної Шапочки. А середньовічну карету доставили прямо із музею.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку