Особисті цінності: як в компанії МХП намагаються давати працівникам мету, що виходить за межі бізнес-показників Заступник голови правління МХП з розвитку бізнесу клієнтів Дмитро Морозов розповів про свій кар’єрний шлях у компанії... HRНовини партнерів 9 Жовтень 2024 1771
DEAF ID тепер у Фокстрот: ритейлер запровадив нове рішення для нечуючих покупців Ритейлер інтегрував унікальне електронне посвідчення нечуючої або слабочуючої людини DEAF ID у свою програму... ІнноваціїНовини партнерів 9 Жовтень 2024 1342
Олена Заболотна, Rozetka: Як маркетплейс працює та відкриває нові магазини у прифронтових містах Як Rozetka відкриває нові магазини у прифронтових містах, як відрізняються запити клієнтів та чому ближче до лінії фронту... ДосвідНовини компаній 8 Жовтень 2024 1593
Валерія Русаненко, Pandora: Емоційний компонент – ДНК нашого бренду CMO Pandora Ukraine про історію бренду та шлях розвитку в Україні, маркетингову стратегію та плани на майбутнє. ДосвідНовини партнерів 7 Жовтень 2024 1771
АЗС і програмні каси: досвід мережі АЗК Marshal Зараз все більше компаній шукають нові способи оптимізації бізнес-процесів. Однією з таких інновацій є програмні... ІнноваціїНовини 7 Жовтень 2024 1568
Ролики тижня: Indposhiv, Фокстрот, Файно маркет, KFC та відеоманіфест “Шлях коханої” Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і ритейлерів. У цій добірці ми зібрали ролики від... Історія вихідного дняМаркетинг 6 Жовтень 2024 1419
Топ ресторанів та інших закладів, відкритих у Києві та інших містах за ІІІ квартал 2024 року Нові заклади від мережі McDonald’s, заклад “У Інни” від Інни Поперешнюк та Євгена Клопотенко, нові формати від холдингу !Fest... ВідкриттяНові формати 4 Жовтень 2024 2661
Максим Соколюк, Netpeak: Як реанімувати e-mail-маркетинг, якщо всі методи вже використано Маркетологи мають багато способів зв’язку зі своїми споживачами та аудиторією, але e-mail-маркетинг все ще залишається... E-commerceМаркетинг 4 Жовтень 2024 1379
ПриватБанк разом із WOG і Visa запустили партнерський проєкт підтримки малого та середнього бізнесу В Україні стартував перший партнерський проєкт підтримки малого та середнього бізнесу, започаткований ПриватБанк, WOG і... МаркетингНовини партнерів 3 Жовтень 2024 1296
3 мільйони гривень для родини з Броварів та десятки цінних призів для дому – підсумки акції “Будинок Мрії” від АТБ Торговельна мережа АТБ-маркет подарувала українцям незабутні емоції та реальний шанс змінити життя. Акція лояльності... МаркетингНовини 3 Жовтень 2024 1542
Артем Безкоровайний, THRASH! ТРАШ!: Відкрили «Маркет 24/7», скоро запустимо новий формат магазину та впровадимо мобільний додаток СЕО мережі маркетів супер THRASH! ТРАШ! про підсумки восьмого року роботи компанії, нові формати магазинів, готовність до... ІнноваціїДосвід 3 Жовтень 2024 3510
OKWINE розширює можливості мобільного застосунку: від програми лояльності до e-commerce-платформи У сучасному світі мобільні застосунки є ключовим інструментом для взаємодії бізнесу з клієнтами. OKWINE, найбільша мережа... E-commerceІнновації 3 Жовтень 2024 2710